Prolog

10.2K 124 9
                                    

Azi: 14 septembrie

Maine, dupa cum stiti, incepe scoala. E ora 12:24. La 1:00 va veni Edi, prietenul meu cel mai bun, sa mergem in oras in ultimele clipe de libertate.

Maine îmi voi revedea colegele care nu sunt prea dragute, pe care le urasc, iar sentimentul este evident recibroc. Ma impac mult mai bine cu baietii, de aceea il am pe Edi. Il voi revedea pe dirigintele meu care m-a scapat de atatea ori de mersul la director sau datul cu mopul pe hol dupa ore dupa ce mai faceam cate o prostie.

Imi era dor de toate acestea, dar nu destul de mult incat sa vreau sa ma duc iar la scoala.

Anul asta trec a 8-a. Voi pune piedici celor mici, mi se va pune pata pe un copil cu o fata adorabila, ca in fiecare an. Mereu mi-a placut sa fac sportul cu cei mai mari ca mine. In acest an nu se putea. Eram in cea mai mare clasa din gimnaziu.

Am stat cu Edi toata ziua, gandindu-ne la anul urmator in care vom fi la liceu, dar si la amintirile din anul trecut.

Ne-am gandit mult la unele... glumite pentru inceput de an. Le scrisesem pe o foaie. Doar doua. Nu erau geniale. Nu aveam inspiratie.

Edi era cam trist. Nu voia sa se termine vara. Nici eu nu voiam.

Imi da-se un cadou foarte dragut. Era un spray cu piper. Dovada ca vrea sa ma protejeze. Mereu facea pe Batman cand era vorba de un baiat care ma placea. Adevarul e ca nici eu nu sunt prea prudenta, deci el era ca un fel de bodyguard.

Tata era la fel. Un protector in adevaratul sens al cuvantului. Daca ar fi aflat ca vreun baiat incerca sa isi bata joc de mine l-ar castra.

Mai stau cu Edi pana la ora noua. În drum spre casa am observat ca la una dintre casele de vanzare de pe strada mea lipsea semnul cu "de vanzare". In casa era lumina si se auzeau clar tipetele unei femei si ale unui baiat.

Inainte sa intru in casa ii dau un pupic pe obraz lui Edi:

-Noapte buna! Ne vedem maine.

In casa mă astepta tata care imi spune, ca de obicei, sa am grija cu baietii.

Ii spun si lui "noapte buna" si ma duc la culcare.

Mă gandesc la intamplarile din anul trecut si cum ii voi intampina pe cei noi veniti in clasa.

Adorm. Visez ca sunt intr-un parc cu un baiat putin mai inalt decat mine, tinandu-ne de mana. El era saten, cu par scurt, restul era neclar. La un moment dat ne oprim, se sarutam... ceasul suna si imi intrerupe visul.

Ma trezesc inca gandindu-ma la satenul din visul meu.

14 aniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum