Blocati in lift.

1.8K 59 11
                                    

In sfarsit. Liber. Stie. Nu mai trebuie sa ma ascund. Si nu m-a refuzat. Poate.. cine stie, simte acelas lucru. Dar nu cred ca ar strica o prietenie pentru o relatie. O sa incerc sa nu-mi fac sperante.

Parca sarutul a durat prea putin. Imi doream sa tina o vesnicie. Probabil ca acum o sa creada ca a fost o prostie si eu o sa raman acelas raton singuratic pana la adanci batraneti. Greu mai e sa intelegi fetele.

A rupt contactul cu niste ochi tulburi. Stiam ca a fost ceva cam brusc, dar n-am crezut ca asa va reactiona.

Dupa 5 minute de agonie mi-am facut curaj sa vorbesc.

-Ce s-a intamplat?

-Nu..

S-a oprit si a ramas un minut uitandu-se in gol.

-Nu vreau asta.

-De ce?

-Nu vreau o relatie, vreau sa fim noi. La fel ca acum o saptamana. Doar prieteni, ca in filmele cu prosti.

Incercase sa faca o gluma, dar nici un suras, aceeasi fata pierduta printre stele.

-Inteleg.

-Deci suntem ok?

-Normal.

M-a luat in brate ca intr-un fel de usurare. M-a lasat in ceata si acum e usurata? Avea dreptate: filmele cu prosti.

-Te rog sa nu te superi. Trebuie sa ma gandesc. Mult. Pana atunci sa uitam de ce s-a intamplat. Se poate?

-Bine..

-Ouff. Ce-i cu fata asta de raton ploat? Zambeste!

Si-a pus degetele in colturile gurii mele si le-a ridicat. Nu ma simteam mai bine, incercam sa ma prefac, dar nu prea merge.

-Apropo, sa sti ca ai un Zeus tare sexy.

-Mersi, si tu.

-Unde-i lingura aia? Se topeste inghetata.

-Aici.

-Mersi. Nu mai vrei?

Nu mai vroiam.

-Nu mersi, o sa mi se aseze totul pe Zeus si se supara.

-Ok.. Vrei sa vedem un film?

-Da, care?

Nu vroiam sa o refuz, trebuia sa fiu mai optimist, aveam nevoie de ceva care sa-mi distraga atentia de la toata chestia asta.

-Nu stiu inca, vedem. Ma duc dupa tableta.

-Te astept.

Ii statea destul de bine in hanoracul meu, ar trebuii sa il dau mai des.

"Din perspectiva Mirunei"

Of, doamne, ce-am facut? Acum se simte prost. Trebuie sa-l scot din starea asta.

Dar, recunosc, saruta destul de bine. Si.. il simpatizez un pic.. sa nu ziceti la nimeni, da?

Si care-i faza cu inghetata? Nu-mi vine sa cred ca nu a vrut. Clar, i-am stricat ziua.. sau noaptea. Mda, bravo Miruna, ai si tu un prieten si pe ala il superi. Huh. Rusine sa-mi fie. Si mai rau e ca nu stiu ce sa fac. Il doare. Simt asta.

De ce trebuia sa-l intrebi? Proasta, proasta, proasta. M-a mancat in cur. Si trebuia sa ma scarpin, nu?

Si daca o sa fie asa mereu? Daca nu o sa poata accepta daca l-as refuza? Sau partea buna: as putea sa nu-l refuz. Pana la urma ce as avea de pierdut?

Da, stiu, o prietenie. Totul era perfect inainte sa stiu. Ce-mi trebuia mie? Nimic!

Si nu mint cand spun ca e chiar foarte dragut. Stiu, sunt superficiala, dar oricum si asta conteaza. Ca doar n-ati fi cu un mocofan doar pentru ca are "o inima buna", nu?

14 aniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum