Stele.

1.7K 68 11
                                    

-Te rog, intelege, te iubesc, nu poti fi cu el!

-Daca mi-ai fi spus asta mai devreme poate nu eram cu el. De ce nu mi-ai spus?

-Nu am putut. Mi-era frica de ceea ce ai fi putut sa-mi spui. Dar, te rog, raspunde-mi la o intrebare.

-Bine.

-Te-ai gandit vreodata ca am putea fi impreuna?

M-am trezit transpirata toata si speriata. Ce vis. Si nu am apucat nici finalul.

Era un saten. Unul din cei doi.

Ce putea sa insemne visul asta? Ca voi fi cu unul din cei doi, iar celalat imi va spune ce simte dupa ce va fi prea tarziu?

Doamne, parca ar fi o faza din filmele cu prosti.

Probabil visul nu are nici o legatura cu realitatea.

Si apropo de filmele cu prosti, acum e momentul sa ma uit la ceas si sa ma mir.

Era patru dimineata. Stiam ca nu voi mai putea dormi deci am aprins calculatorul.

Wow! La poza cu Valeriu am strans 253 de like-uri. Oare a vazut-o?

Ce tot vorbesc? Sigur a vazut-o. Doar l-am etichetat.

Am vorbit cu singura fata normala din clasa mea, Dana, se pare ca nici ea nu avea somn.

-Cei cu tine la ora asta, domnisoara?

-N-am somn, dar tu?

-Am visat.. urat.

-Aha..

-Sii.. tu mai ai programul ala de spart parole?

-Da, logic. De ce?

-Am nevoie, poti sa mi-l dai :o3 ?

-Ok. Ramai datoare.

-Bine. Intri pe mess?

-Da, stai putin.

Pe mess:

-Gata.

-Are virusi?

-Unul, dar nu e cine stie ce.

-Bine.

A trimis cererea - accept.

Am asteptat vreo 5 minute sa se trimita.

-Multu.

-Cupla.

Click! Install. Accept. Accept. Loading...

In 15 minute s-a incarcat. Finish.

Am ales reteaua de socializare: facebook. Am pus id-ul si am asteptat sa gaseasca parola.

Am clipit de cateva ori ca sa-mi dau seama daca vedeam bine.

"14121999" - Data mea de nastere: 14 decembrie 1999. Ceva nu e in regula. Daca Valeriu e vreun obsedat?

Am lasat gandurile astea de o parte si m-am uitat pe profilul lui. Un detaliu mic nu-l observasem. Anul in care s-a nascut: 1997. Deci era mai mare ca mine cu 2 ani, ma rog, 3 pentru ca nu am implinit inca 14. Dar de ce este in clasa a 8-a? Oare a ramas repetent? Oricum nu are note prea bune la scoala deci si asta e posibil.

Si se uita dupa fete ca Bianca in loc sa fie cu o fata de varsta lui? Stiam ca e prost, dar nici chiar asa.

Conversatii: Razvan Romanov, neinteresant, Biiia Bibisoara, îh, Miruna Iancu, acelas mesaj, Andi Rover, probabil o amenintare, Bogdan Elencu, alta amenintare, Anca Stoian, interesant, oare are o sora? Ultimul mesaj: "Si eu" acum o saptamana. Sa vedem.

14 aniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum