Boxeri marca "Valeriu".

2K 89 7
                                    

Uitasem ca aveam 2 poze identice. Acum ce ma fac? Ii va parea rau. Ii voi plati cu aceeasi moneda, dar o voi face intr-un fel mai original.

Vena mea nu mai suportase stresul. Incepuse sa-mi curga sange din nas. Lesinasem cand mai privisem o data plasa de pe poarta in care se izbise o minge fix in "capul meu".

"La infirmerie"

Vedeam in ceata. Ceea ce se distingea erau doua fete: cea a lui Edi si cea a lui VALERIU!

Ce cauta el aici? Dupa ce ca ma aflam in aceasta stare din cauza lui, a mai si venit la infirmerie. Pentru ce? Probabil pentru a ma face sa folosesc iar pistolul, de aceasta data cu gloante adevarate.

Cat de prost sa fie sa creada ca as vrea sa-l vad in acest moment.

Parea ingrijorat. Ce actor bun era. Si isi juca rolul de "nevinovat" foarte bine.

De ce nu lesinase el? Din nou aceeasi intrebare fara raspuns: de ce eu?

Il vad pe Edi impingandu-i capatana si zicand:

-Hei, esti bine?

-Ce intrebare penibila, normal ca nu sunt bine. Am lesinat, ce pana mea. Si ce-i cu fraierul asta aici?

-El te-a prins cand ai cazut si te-a adus pana aici.

-M-a atins?!

-Stiu, dar cand te-a ridicat a fugit cu tine pana aici. Nu am mai apucat sa-l opresc.

-Imi faci o favoare?

-Orice.

-Omoara-l.

-Sti bine ca as face-o, dar nu pot.

-Mrrr. Bine.

Tocmai vroiam sa tip la intrus cand il vad ca se ridica de pe un scaun si imi spune ceva la ureche.

"Din perspectiva lui Valeriu"

Cand am vazut sangele si dezechilibrarea ei mi s-a pus un nod in gat. Nu mai puteam respira. Am prins-o si am fugit mancand pamantul, cu Edi in urma mea. Am pus-o pe un pat si doctorita a venit si i-a luat tensiunea, spunand ca a avut o criza de nervi usoara, care nu va avea urmari, trebuia doar sa nu se mai enerveze.

Am simtit ca mi s-a luat o piatra de pe inima cand a deschis ochii.

Vorbea cu Edi fara nici o retinere despre cum vroia sa ma omoare.

Eram de fata, stiti?

Pana la urma le-am intrerupt conversatia soptindu-i la ureche destul de incet cat sa nu ma auda Edi:

-De data asta n-ai mai cazut in picioare, pisicut-o.

Am plecat din camera cu obisnuitul meu zambet diavolesc pe fata. Nu poate sa faca mai mult decat a facut azi. Sau ma insel?

"Din perspectiva infirmierei"

Fata asta ori sufera din dragoste, ori a fost facuta de ras.

M-as baza pe prima posibilitate. Se vedea clar ca baiatul murea de frica ca nu cumva sa pateasca ceva. Il tradau ochii. Celalalt baiat a ajuns dupa el cu aceeasi fata. Probabil ca era un triunghi amoros. Iar daca nu era, va deveni unul cat de curand.

"Din perspectiva lui Miruna"

Am mai ramas cu Edi cam 20 de minute dupa ce a plecat Valeriu pentru a lua niste pastile si pentru a-mi reveni. Am luat niste calmante de la infirmiera. Am fost scutita de la restul orelor. Edi a chiulit si am iesit la un suc.

-Esti mai bine?

-Ai idee a cata oara e cand ma intrebi asta?

-Scuze. Imi fac griji. Daca ai luat raie de la tantalaul ala?

14 aniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum