Inceputul clasei a 8-a.
Imi revad colegii vechi. Colegele fac ceea ce faceau de obicei: ma barfesc. Vad noi personaje in curtea scolii. Sper sa nu am nici unul dintre ei in clasa mea. Regula de aur a clasei: "nou venit = intrus".
S-a inceput, ca de obicei, cu discursul directorului Licheanu Gabriel, profesor de sport. E de treaba, nu are o porecla anume. Inafara de copii de a 5-a care il poreclesc "Ligheanu", atat de sec.
Noi il avem ca diriginte pe Margineanu Stefan. Zis "Barosanul" pentru ca are o inima mare si iarta mult. Dar nu-ti recomand sa-l enervezi. E profesor de muzica.
Cred ca am stat doua ore in picioare... mult mai vorbesc acesti oameni.
Nu o mai lungesc si va spun ca INTRUSUL a aparut. Era un baiat ... dragu-țel. Dar nu puteai spune ca e urat.
Il vad cum se pune in banca cu Andi, colegul pletos, probabil crezand ca e o fata .. cu par scurt.
Ii ia parul pe un deget si-l invarte, iar Andi il cam pocneste. Nu suporta ca cineva sa-i atinga parul.
Intrusul a facut o moaca uimita si i-a spus :
-Scuze, frate, credeam ca esti o fata.
Andi ramane nemiscat cateva secunde si ii mai lovește odata.
Intrusul pleaca din banca aceea, ramanand cu o durere mare in stomac.
Uau. E nou venit si deja s-a facut de ras. Bun inceput.
Nu mi-am terminat bine sirul gandurilor cand vad ca se apropie de banca mea in timp ce vorbeam cu Edi.
-Scuze, pot sa vorbesc putin cu Miruna?
-Despre ce?
-Nu e treaba ta.
-Atunci nu vei vorbi cu ea.
-O haide, e ceva personal.
-Edi, lasa-l acum, altadata nu o sa ne mai sacaie. - am spus eu indiferenta, dar murind de curiozitate.
Il vad pe Edi cum pleaca, iar intrusul se aseaza in locul lui.
-Ce e?
-Ce faci, vecina?
-Ha?
-Se pare ca stam in acelas cartier. Stau cu o casa mai la dreapta de a ta.
-Ok. Si ce diresti?
-Mi-ar plăcea să ne cunoaștem mai bine.
I-as fi raspuns, dar intra in clasa Barosanul. Edi a ramas in banca cu Andi, iar eu cu intrusul. Am vazut cu coada ochiului cum se uitau fetele din clasa mea la mine. Nu era ura de obicei, de data asta era ceva mai rau: invidie.
-Bun gasit in noul an scolar, copii! Va rog ca restul anului sa va pastrati locurile si colegii de banca.
Cand mi-am intors privirea, am vazut ranjetul de pe fata intrusului.
CITEȘTI
14 ani
Teen FictionEu: doar o fată comună, nici mare frumusețe, nici un dezastru al naturii; nu sunt bogată, dar nici săracă, nu visez la un prinț. Nu am mulți prieteni, sunt înconjurată de oameni răi. Nu mă gândesc la viitor. Trecutul: îl ve-ți afla. Prezentul: plict...