Poze penibile.

2.2K 74 7
                                    

"Din perspectiva lui Valeriu"

M-am imbracat in negru, in caz ca se va trezi Alba-ca-Zapada sa pot sta intr-un colt mai intunecat fara sa ma observe. Aveam o cagula de la o ocazie.. mai speciala. Perfect. Sunt pregatit.

Am iesit din casa pe geam. Mama nu trebuia sa afle nimic. Asta mi-ar mai fi lipsit.

Am intrat usor in curte. Sper ca geamul nu scartaie.

Camera ei nu era foarte mare si era diferita de alte camere ale fetelor. De exemplu: camera Biancai are peretii roz, mobila multa, plasma la calculator, postere cu trupa preferata a fetelor comune: One Direction. Dar camera ei arata total altfel: pereti albastri, un calculator, aparent foarte prezentamil, langa el era un mp3 si o tableta, pe pereti avea un tablou cu ea mica, langa, probabil, tatal ei, postere cu User, Bob Marley, Bionce, Sakira si in final Green day. Totul era foarte diferit. Era speciala. Am intrat in sufragerie. Acolo era o bibleoteca mare. Cautam printre carti: politiste, de groaza, Harry Poter, Oksa Pollock, Goosebumps. Citea mult, wow.

Evrica!

Pe cotorul unei carti verzi scria clar: "Amintiri".

Era plin cu poze cu un bebelus , cateva animale si intr-o singura poza, cam veche era o fata de vreo 13-14 ani, foarte frumoasa, probabil era mama ei. Semanau. Detaliul care ma punea pe ganduri era ca poza era arsa la unul din colturi. Dubios. Nu am vazut nici o femeie care sa semene cu ea in cartier. Poate era vopsita. Voi fi mai atent, vreau sa o vad pe viitoarea mea soacra.

Si iata ca am gasit ceea ce cautam, o poza in care arata nasol. Cred ca avea cam 6-7 ani atunci. Purta aparat dentar si zambea langa mare intr-un costum de baie dintr-o bucata, cam urat. Punct lovit.

Nu apucasem bine sa ma bucur ca o vazusem pe ea in pijamale, cu parul ciufulit. Purta o bustiera si pantaloni de pijama largi, in dunci albe si negre. Era sexy. Ma strangeau pantalonii.

Am belit-o.

"Din perspectiva lui Miruna"

Visam ca imi calaream unicornul , lasand in urma lui un curcubeu de toata frumusetea cand aud scartaitul unor pasi pe podeaua din sufragerie. M-am ridicat incet din pat, am luat pistolul cu gloante oarbe de sub pat pe care mi-l dase tata in primul an de cand se angajase ca politist si sticluta cu spray-ul de piper de la Edi, daruit cu o zi inainte de inceputul scolii.

Intru incet in sufragerie cu pistolul in mana, pus precaut aproape de fata mea. Vad o umbra neagra cu o .. carte in mana. De ce citea hotul ala dintr-o carte?

-Hei, tu? Lasa cartea si ridica mainile sus!-aproape tipam, ma simteam bine dand ordine. Hotul nu era cu mult mai inalt ca mine, dar era destul de.. bun, recunosc.

Il vad cum ia o poza si si-o baga in pantaloni. Era o poza din albumul meu.

-Ce nai.. Nu apucasem sa termin propozitia pentru ca arunca albumul si spuse cu o voce foarte familiara:

-Daca o vrei inapoi, ia-o.

-Da-ti jos soseta aia din cap pana nu te gauresc.

-Bine, pisi, nici o problema.

Am ramas cu gura cascata cand am vazut cine era in spatele ..sosetei.

"Din perspectiva lui Valeriu"

Ce draguta e cand face pe sefa. Clar, va fi a mea. Nu imi era frica de pistolul ala deloc, nu o cred in stare sa-si omoare "colegul de banca". Se vedea dupa fata ei ca era uimita sa ma vada acolo.

-Daca nu a reusit Bogdan sa te omoare, o voi face eu.

-Nu fi asa sigura.Aveam un zambet dracesc pe fata.

14 aniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum