In baia fetelor.

1.4K 73 51
                                    

"Din perspectiva lui Edi"

Tot nu am reusit sa adorm dupa toata harababura aia din capul meu. Daca azi il vad pe mortul ala viu lesin.

Probabil ca sigur o sa vina cu Miruna in brate, pupandu-se numai ca sa ma faca pe mine sa ma simt oribil. Ce om.. Cum sa-mi faca mie asta? Sunt atat de inocent, spuneti si voi, nu sunt eu tare simpatic? Si modest.. Asa spuneam si eu.

Deci treaba asta sta asa:

1)Miruna + Valeriu = Fost raton strivit de masina.

2)Valeriu + Eu = Obscenităţi.

3)Eu + Miruna = Mrr.

Alegeti voi varianta, eu nu ma pot decide intre 2 si 3.

Pana la urma o sa fie una dintre cele 3 si in cel mai rau caz o sa-mi pierd interesul si o sa fac ce ar face orice "barbat singur" la batranete: laba. Ca Razvan. Toata clasa stie asta, dar el nu stie ca noi stim. Ati inteles?

Acum sunt pe drum si nu ma gandesc decat la magazinul de la colt de unde o sa iau niste superglue sau perlandez. Am ramas fara bani la fondurile farselor(sau cutia milei). Si Miruna a zis ca se ocupa.. Mda, o sa se ocupe cand o sa-i vina mintea la cap, in ultima vreme creierul ei a cam fost in concediu.

Stiti acel moment cand te gandesti la ce se gandeste cineva si dupaia te gandesti ca el se gandeste la ce te gandesti tu? Iar dupa asta te gandesti la cum te gandesti ca un idiot la o prostie.

Sunt sigur ca ati inteles totul.

Ei bine acum ma gandeam la ce se gandeste vanzatorul asta plictisit.

"Of, viata cruda, de ce nu sunt la fel de frumusel ca tipul din fata mea? De ce doamne m-ai adus pe lume cu mustata de la o varsta asa frageda? De ce mi-a fost dat sa traiesc printre grupul urias de urati slabanogi si fatalai de pe planeta? Cu ce-am gresit?!

A, da, si sunt gay."

Credibil.

Ii dau banii si imi vad singur de drum, momentan sunt in pozitia 1, tot ce mai lipseste e o masina care sa dea peste mine.

Si daca ar fi asa, sigur ar fi femeie la volan.

Ce? Toata lumea stie ca femeile nu stiu sa conduca.

Vreti sa va dau detalii despre cum e vremea afara sau in ce parte bate vantul, sau care e presiunea atmosferica sau ca tocmai mi-a intrat o musca in ochi? Da, nici eu nu mi-as dorii asta, iar pentru cei care ar vrea toate detaliile: oficial sunteti niste ciudati.

Ajuns, aici, in curtea scolii, imi astept obştescul sfarsit in momentul in care va suna clopoltelul. Hei, oare cum ar fi sa spunem "clopotul" in loc de "clopotelul"? Adica de ce tot alintam talanga aia care scoate sunetul mortii? Clopot sa fie, fara diminutiv. S-a zis.

Bine, poate trec prea repede de la un subiect la altul, dar nu e vina mea, aici scrie la ce ma gandesc eu acum. Si eu unul cred ca am ca 100 de ganduri pe secunda.

Oh, da, acum marea intrare a mortului umblator, bineinteles cu Miruna de mana. Condoleanţe.

Cam asa suna ceea ce spun toti cei care sunt adunati in cerc in jurul lui: "ce s-a intamplat defapt?", "cine te-a batut?". Eu l-as intreba cat e ceasul, nu de alta, dar mi se deregleaza telefonul cand e el prin preajma.

Se suna de intrare si cei din cercul "curiosilor" se imprastie intr-o avalansa de oameni care se imbulzesc sa intre in propria cusca. Oameni.. Au mai ramas cativa care nu s-au detasat de grup. Mi-e mila de el, saracul, sta cu o gloata de fraieri pe langa el, bineinteles, inafara de Miruna. Dar cine se aseamana se aduna.

14 aniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum