Stau plictisita pe canapea mancand cu pofta dintr-o inghietata de ciocolata uitandu-ma la formula 1.Stiu ca suna ciudat ca o fata sar uita la formula 1 dar eu iubeac masinile sport .
Ma numesc Sara si am 17 ani .
Am parul negru cu o suvita rosie sangerie, ochii negri .Dintr-o data aud soneria de la telefon si raspund.
-Alo, Sara vezi ca am cu Ferrari- ul tau .
-Sper sa fie rosu aprins de nu nu.l vreau ,ok?
- Da e exact cum l.ai cerut.Am sa aduc masina azi la port dar la miezul noptii ca sa nu ne vada politia.
-Bine ne vedem acolo.
Dupa acestea ma.m tolanit iarasi pe canapea constatand ca inghietata se terminase asa ca am luat borcanul cu Nutela, ah vejnica nutela salveaza mereu situatia.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . ... . . . . . . . . .. . . . . . .. Dupa ceva timp ceasul arata ora 00:00 asa ca mi.am luat cagula ( sapca pe care hotii o poarta) pantalonii de piele negri, un maieu negru si o geaca de piele neagra .
Si am urcat intr.o duba neagra in care era un prieten care ma ducea la port.
Am ajuns in port si am vazut un tir mare cat China si de acolo am vazut ca iese Toby.Ma.m urcat in puicul asta mic si rosu am pus mainile pe volan am inchis ochii si am spus in mintea mea "Viteza,traiesc cu viteza , eu sunt viteza" apoi am deschis ochii am dat cheie si am auzit cum motorul ragea ca un leu , am luat-o la goana si am ajuns in centrul orasului unde am facut cateva drifturi .
Apoi telefonul a vibrat si aparu un mesaj in care scria ca se organizeaza o cursa si castigatorul primeste 10.000 de dolari si masinile tuturori concurentilor .Da normal ca voi participa , plus ca masinile castigate le.as putea vinde.
Ma.m indreptat spre marginea orasului dar nu era nici o masina asa ca am coborat din masina si am vazut o urma de drifturi si de ulei dar era mai negru ca cel obijnuit ........Apoi o lumina rosiatica se vede ca se apropia din ce in ce mai mult si in fata mea aparu un robot negru cu nuante de grii desi era greu de deosebit in intuneric el m-a luat si m-a strans in mana. Un sunet de blaster se auzi di spatele meu iar micuta mea comoara disparuse iar in locul ei era un robot urias, rosu aprins care ma aruncase pe cealalta parte a strazii.
- Hai urca sus pe motocicleta. spuse robotul.
-O-ok.
Si motocicleta o lua la goana de parca ar fi avut nitro metan dar nu o conduceam eu ci se conducea singura .
Dar apoi se opri brusc si eu am zburat de pe saua motocicletei.
Iar aceasta se transforma si el intr.un robot negru si albastru.- Hey esti bine ? spuse robotul.
-....... .
- De ce nu spui nimic??
Iar eu am luat mai multe pietre si am dat in robotul negru,si in ala rosu care il facuse bucati pe acel robot care ma stranse.
- Deci cred ca vrei explicatii....si nu mai da cu pietre in noi ,ok?
Eu am dat din cap afirmativ.
- Noi suntem autoboti care am venit din planeta Cybertron si suntem aici ca sa eliminam decepticonii acestia fiind opusul nostru care adu...... .Dar nu apucase sa termine sa celalalt autobot izbugni intrun ras copios .
- Hai mai ca il sperii ,la ce serios te uiti si ce moca faci.
-Ia mai taci ,sa revenim decepticonii aduc distrugere si alte sinonime.
-Ok, totul este clar, doar un lucru mai e in ceata, eu sunt fata..... .
-Ce!?! spuse autobotul negru cu albastru.
- Dăă.spusem eu dambu-mi jos sapca.
-Ok , Prowl spunei despre mica noastra problema. Spuse autobotul albastru.
-Mda....nu avem unde sa stam ,ne.ar trebui o baza sau ceva de genu. spuse acesta micsoranduse aproximati la inaltimea mea.
- Si voi va asteptati sa va aduc la mine acasa ,desii daca nu va aduc eu nu pot participa la curse inlegale ,asa ca sunt deacord sa stati la mine.Dar inca ceva de ce pe telefon a aparut mesajul cu cursa de marginea orasului??
-Acea era o mobalitate sa te aducem aici ca sa prindem decepticonul .
- Ok.......
Dupa 15 minute de mers cu masina pana acasa am ajuns in sfarsit si am deschis garajul unde intara amandoi .
-Hey inca ceva, motocicleta tu cum te numesti ??
- Getstorm.
CITEȘTI
Transformers
FanfictionAm scris cartea asta pentru ca nu sunt multe cu Transformers si mno....... Dar in cartea asta o sa fac si capitole de romantism.