Prowl pov:
Am ajuns acasa unde ma astepta Getstorm.
- Unde ai fost?
- Nu ma intreba!!
- Ce s-a intamblat? Ti sa infundat toba? Te-ai prins? Toba!! Haha.
- Nu an chef de glumele tale proaste!
- Pe bune ce s.a intamplat? Iar te-ai certat cu Sara?
- Las-o dracului!
- Ok!?! Nu este de bine.Explicami situatia,acum!
- Deci, Shockwave a convins-o pe Sara sa se alieze cu el iar ea a acceptat!!
- Ha,ha ce amuzant aproape ca m.ai pacalit!.
- Nu era o gluma.
- Nu cred...nu se poate!
- Ba da,si acum ca au codul in posesie ,misiunea.....
- Pe tine te intereseaza doar misiuni,misiuni si misiuni,dar de Sara nu?A, dar am uitat tu esti Prowl iar tie nu-ti pasa de altii!!
Sara pov:
Sunt intr.o camera intunecoasa unde stateam si ma gandeam cum sa scap de aici,nu am vrut sa ma aliez cu decepticonii doar ca nu am avut de ales, Shockwave ma amenintase ca daca nu o sa ma alaturi lui ii va vana pe Prowl si Gets si ii va tortura in fata ochilor dar sirul gandurilor mele intrerupt de Shockwave.
- Buna, Sara.Ce faci?
- Dansez lambada.
- Haha,ce amuzanta esti.
- Tsk....lingusitorul dracului.
- Vei vedea ca te vei obijnui cu ambientul.
- .......
- Uite am inceput cu stangul, am auzit ca oamenilor ca le place ciocolata si bomboanele asa ca am facut rost de cateva.
- Sa sti ca nu o sa ma poti mintui. Rezista tentatiei, rezista, off...si nu ai rezistat.
- Vad ca aveam dreptate.Si acum noapte buna.
- Ce vrei sa spui cu as.... dar nu apuc sa termin , ca lesin .
Ma trezesc intr.o camera pe un pat. Cine sunt? Unde sunt? De ce nu.mi mai aduc aminte de nimic?.
- Buna Sara.
- Cine este Sara? Si voi cine sunteti?
- Eu sunt Shockwave iar ceilalți sunt toti de partea noastra,noi suntem decepticoni iar autobotii sunt tipii rai care ne vaneaza iar tu esti Sara, tu te vei antrena impreuna cu Stilgeow ca sa ca sa ii doboram o data pentru tot deauna.
- Deci eu sunt Sara, dar nu as face asta.
- Ei sunt cei care ti.au omorat parintii.
-...... . Aveam un sentiment se ura care fierbea in mine.
- Stai calma, te vei razbuna incurand.
- Asa voi face.
- Acum ti.l voi prezenta pe Stilgeow .
- Ok.
Mergem intr.o alta incapere unde erau multi roboti dar era unul diferit, avea culoarea un rosu sangeriu si o privire rece .
- Shockwave,ai o insecta langa tine.
- Nu este o insecta Stilgeow, ea este partenera ta.
- Tsk....
- Asculta frate, nu te.am ales eu clar daca alegeam eu luam un alt robot. am zis eu.
- Deci, iti voi arata armele tale, si de maine vei incepe antrenamentul.
- Doar stai putin, am ceva care ma jeneaza la tricou. ma intorc si imi dau jos tricoul si gasesc un pistol negru, imi iau tricoul inapoi.
- Ce ai?
- Un pistol.
- Un pistol?
- Dap, si cred ca este un Revolver.
- O iubitoare de arme!Se pare ca totusi va veti ceva in comun.
- Tsk... . am zis la unison.
Aceasta masina este Stilgeow.
CITEȘTI
Transformers
FanfictionAm scris cartea asta pentru ca nu sunt multe cu Transformers si mno....... Dar in cartea asta o sa fac si capitole de romantism.