Doar un pion.

61 9 0
                                    

Este vineri, acum am venit de la scoala si urc repede in camera mea sa ma trantesc in pat.
* * * * * *
Am adormit doua ore dar apoi am fost trezita de o voce care nu.mi dadea pace, am luat pistolul si somnoroasa am zis.

- Nimeni nu misca!

- Am...neata si tie.spune Prowl

- Tu erai? In acest caz ma culc la loc.

- Hai, trezeste-te-

- Nu vreau. am spus cu o voce de copil.

- Hai!.

- Nu!

Prowl a incercat sa ma dezvaleasca dar am tinut de patura , apoi a tras atat de tare ca am zburat din pat dar am cazut chiar pe el. ( WTF!!, ciudat )
M.am riducat repede. Am luat o rochie alba din dulap niste sandale, ma duc sa ma schim in baie.  Eram gata sa ies din casa fara sa spun nimic dupa cele intamplate dar ma opreste Prowl.

- Ok.....Asta a fost ciudat.Dar in fine, unde mergi?

- In parc.

- De ce?

- Pentru ca ma plictisesc.

- Te duc eu?

- Hmm.....Nuuu, sti va veni un BMW sa ma ia. am zis sarcastica.

Am intrat in garaj si apoi i.am dat "raportul" lui Gets si apoi am pornit spre parc.

Am stat muta pana la un moment dat cand o intrebare mi.a trecut prin cap ca sa sparg gheata.

- Auzi, maine ce ai de gand sa faci?

- De ce ma intrebi ?

- Pai, am ramas fara bani deci trebuie sa ma duc la o cursa sau doua .

- Nu te gandesti sa te angajezi?

-Nup.

- De ce?

- Pentru ca , doar asta stiu sa fac.

- Dar asa zisa ta prietena Alia nu lucreaza?

- Ba da , la o cafenea.

- De ce nu te angajezi acolo?

- Pai.....Am....eu...adica...

- Nu imi plac persoanele care se balbaie, deci treci la subiect.

- Au uniforme naspa si ti.am mai spus eu stiu doar sa conduc.am spus repede.

- Cat de naspa pot sa fie?

- Este o rochie neagra cu alb, si niste urechi de pisica.

- Deci ar fi o cafenea ca in anime?

- Da. Dar de unde stii de anime?

- Pai.....M.am informat de cateva chesti, plus ca sub salteaua de la pat ai o rezerva de manga si anime .

- He he he.. Sunt un mic fan.

- An vazut. Si in plus am ajuns.

- Ok.

Ma dau jos din masina ma indrept spre parc si o vad pe Alia si pe prietenul sau care vorbeau de blah blah blah- uri.

- Ce faceti?

- Bine tu?Cred ca te plictiseau rau daca ai venit aici.

- Aham..

- Deci tu esti faimiasa Sara?

- Da. Tu trebuie sa fii Derek ,prietenul Aliei. Poti veni putin cu mine ,o secunda.

TransformersUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum