Jack pov.
Dupa ce Shockwave o sa ia codul pot sa ma distrez putin . Intru in camera unde se gasea bruneta si vad ca Shockwave incearca sa ii scoata codul de la Sara si cred ca va apela la cutite , a zgariat-o putin pe gat si sangele a inceput sa ii curga putin cate putin dar ea nu a vorbit, si a amenintat-o ca daca nu vorbeste o sa-l omoate pe tatal ei si tot nu a vorbit si cu o lovitura l.a terminat.
Sara pov.
Dl x intra in camera in care ma aflam eu si tata si s.au aprins becurile si am vazut ca era un decepticon negru si cu doua dungi rosi pe piept.
- Spune-mi codul! tipa la mine
- Nu iti voi zice nici o data nimic!
- Foarte bine.spuse acesta scotand o lama , si zgariindu-ma cu ea pe gat.
Ma durea ingrozitor, eram furioasa si nu mi.am dat seama ca lacrimile imi curgeau pe obraji .
- Te m.ai intreb o singura data , spune.mi codul s.au tatal tau o pateste!
- Ori ce s.ar intampla cu mine nu le spune codul.astea au fost ultimele cuvinte ale tatalui meu ca decepticonul inpuscase.
- Nu,nu,nuuu . am strigat si lacrimile imi curgeu si durerea zgarieruri se facea din ce in ce m.ai simtita .
- Se pare ca asa nu voi obtine nimic de la tine , dar m.ai este o optiune e sa te fac de partea mea.spuse decepticonul iesind din incapere.
Dupa 3 minute apare Jack cu un zambet pervers, se apropie de mine si imi imobilizeaza mainile cu mana lui si cu cea lalta imi rupe o parte din tricou unde se putea vedea pieptul
- Hai, dai drumul ori cum nu.mi m.ai pase ce mi se intampla , se pare ca nu m.ai am pe nimeni langa mine.
-Va fi placerea mea.
Si imi linge sangele de pe rana, dar apoi imi aduc aminte de conversatia cu care am avut-o cu Prowl.
" - Eu nu exist pentru nimeni!
- Nu-i adevarat.
- Atunci zimi o persoana care pentru ea exist.
- Persoane nu dar roboti da.
- La ce te referi?
-Pai pentru mine existi." după aceasta amintire mi.am dat seama ca pentru altii exist si ma.m ridicat si nu stiu cum dar am rupt lanturile si am luat pistolul si l.am inpuscat in brat.
- Hm, ne vom vedea curand si atunci imi vei striga numele de plancere.spuse cu un aer pervers.
- WTF!?! Ai vrea tu fraiere spusem eu rupandumi o bucata din ce a m.ai ramas din tricou si am legat-o la gat.
Apoi vad niste faruri si am crezut ca era decepticonul si eram gata sa trag dar apoi am vazut ca se aprind becurile si in fata mea apar Prowl si Gets in marime naturala ( in puii mei da depozitu asta chiar este urias , daca inauntru incap roboti de 5-6 metri.)- Esti bine Sara?
- Da, sa zicem dar se pare ca prima zi de scoala s.a transformat in prima zi de cosmar, preferam la scoala decat in locul asta infectat cu perversi.
- Asta explica dece nu ai un tricou pe tine. spuse Prowl intorcandu-se in cea lalta parte.
- Eh, cui ii pasa daca are tricou sau nu important e ca este bine.spuse Gets holbanduse la mine dar Prowl il intoarce si pe el.
- Puteti unul dintre voi sa se transforme in autovehicul si sa mergem acasa?
- Ok .spuse Prowl transformandu-se.
Urc in masina si am plecat acasa si am vrut sa spun ceva dar Prowl mi.o ia inainte.
- Șiiii....ce s.a intamplat acolo?
- M.ai bine nu ai stii.
- De ce?
- Nu conteaza.
- Saraa!
-Ok, deci.....m.au legat de lanturi si m.au pus pe un pat iar un decepticon rosu cu negru tor ma intreba de cod dar am refusat sa vorbesc apoi am vazut un barbat care spunea ca era tatal meu si iar decepticonul m.a intebat de cod dar nu i.am zis numic si la omorat si de aici este istorie.
- Zimi tot.
- De aici m.ai bine nu,nu ai vrea sa stii.
-De ce ? Nu e ca si cum a aparut cainele ala de Jack si ți-a facut ceva.?
- Pai.....de fapt cam asa a fost.
- Ce ți-a facut.
- El m.ia rupt tricoul si a vrut sa....
- Sa ce ?
- Pai.....
- Nu cred ca a vrut sa te.......
- Ba da.
- Il omor.
- Ti.am luat-o inainte.
- Nu.mi spune ca l.ai omorat asta am vrut sa o fac eu.
- Nu din pacate nu , iti las placerea tie. Si in sfarsit am ajuns acasa unde am deachis garajul si au intrat amandoi si eu am inrat in garaj si am luat-o la fuga in camera si m.am schimbat in pijama si m.am tolanit pe pat, inchizand ochi ai gandindu-ma la ce dracu mi sa intamplat astazi si am adormit.
CITEȘTI
Transformers
FanfictionAm scris cartea asta pentru ca nu sunt multe cu Transformers si mno....... Dar in cartea asta o sa fac si capitole de romantism.