Mereu langa tine

103 12 0
                                    

Prowl pov:

Am ajuns la casa brunetei sau mai bine zis acasa daca de acum locuieac si eu in ea, am intrat in garaj si m.am micsorat ca sa intru in camera brunetei unde ea statea in pat  si respira cu greu am luat o seringa si am luat un pic de sangele ei  ca sa.l examinez si am vazut particule de otrava dar aceasta otrava trebuie eliminata in jur de 24 de ore de nu o sa moara si noi avem 12 ore.

- Getstorm , du-te in fabrica de motoare vechi si acolo este un minicon care stie sa faca leacul.

-Am înțeles vin imediat.

- Eu am sa stau cu ea.

- Bine.

Sara pov.

Ma trezesc intr.o camera in care era un televizor urias si se porni , prima imagine era chiar cand ma.m nascut si asa am vazut toata viata pana si astazi.Sunt moarta?
Apoi imi apare in fata un robot albastru .

- Eu sunt Optimus Prime si am aparut in mintea ta ca sa iti spun ca esti in pericol.

-In pericol? de ce?

- Deoarece dupa nasterea ta , casa ta a fost făcută bucăți fiind ca mama ta stia despre noi autobotii ,după ce casa ta a fost incendiată tatal tau a pus un cod in mintea ta si decepticonii vor sa-l ia cu ori ce preț .

-S-stai de ce decepticonii vor codul asta?

- Decepticonii vor codul pentru ca e o inscripție cu care pot sa o invoce pe Karanis.Nu pot sta mult in mintea ta, asa ca daca te intrebi cum o sa vezi cod....... . disparuse

Apoi am deschis ochii si l.am vazut pe Prowl care statea langa mine tinandu-ma de mana.

- H-hei teai trezit.

-H-Hey.... . 

-Cum te simti?

-N-nu.ti  f-face griji voi vi bine . spun  strangandu-i  mana.

Iar Prowl isi intoarce capul incea lalta parte .

Am inceput sa tusesc si nu ma puteam opri.

Dar Prowl imi puse mana pe frunte si se uita la mine cu niste ochi blanzi, ma mangaia pe cap si adormisem tinandu-l strans de mana .

Getstorn pov:

Am ajuns la vechea fabrica de motoare si vad mimiconul care incercase sa se ascuda, desi era prea tarziu

- D-decepticon sau autobot.spuse miniconul.

- Autobot.Si am nevoie de tine ca sa videci o fata umana , a fost otravita cu o otrava cybertroniana si trebuie sa ne grabim!

-Ce primesc in schimb?

-ASCULTA AICI, SUPOZITOARE MICROSCOPICA, TU O SA VI CU MINE FARA DISCUTII. spun luindu-l de gat si ridicandul.

-O-Ok.

Miniconul se urcase pe motocicleta si se transformase intr.o holograma , transformarea tinea doar 15 minite.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . .. .

Am ajuns acasa ai ma micșorez ca sa intru in casa si urc sus la etaj in camera fetei , si vad o scena adorabila  in care Prowl era langa beruneta si o tinea strans in brate si ii  tinea strans mana, eu ia.m luat telefonul brunetei de pe masa si am facut enșpe mii de poze .

- Da te mai holbezi mult la mine??Ti se pare un moment in care poti sa te prostesti?

- Nu, scuze.Doar ca  nici o data nu te.am vazut asa de atasat de o fiinta umana ,pana acum.

- Nu intelege gresit, ma.m pus langa ea ca sa o linistesc.

-Aham..... .

-Hai miniconule fa-ti treaba .

- Dar trebuie sa o tineti pentru ca o sa se zbata , este un proces foarte dureros.

- Bine sa incepem.

Miniconul urcare pe pat si luare o seringa ma.i ciudata si il implantase fix in piept apoi ceru un pic de sange de la Prowl .
Dupa aceea seringa cu un pic de sange de la Prowl o implantase tot in acel loc , in piept , dar fata se zbatea de durere si Prowl se uita cu mila la ea.

-Dar este o problema, cum am pus  di sangele tau tu trebuie sa stai mereu aproape de ea, nu ai voie sa te îndepărtezi prea mult de ea .

-Ok, si cand se va trezi ?? spuse Prowl uitandu-se spre bruneta.

- Ar trebui se se trezeasca in curand daca nu ei bine...

- Ei bine ce ?!! Daca nu se va trezi te omor.

- O sa aflam, sa vad daca mai respira.

Si miniconul se apropie de fata dar o acopera cu patura pe vata  in semn ca pierise.

- Imi pare rau am facut tot ce am putut.

- Deci gata sa zis cu ea??!!!ASA IN HALUL ASTA?!! TREBUIE SA FIE SI O ALTA SOLUTIE, UN MEDICAMENT, O PASTILA, ORICE!

-Nu este posibil sa.i administrez medicamente cybertroniene,asta a fost singura solutie.

-H-hey v-voi,nu o sa scapati de mine asa usor! se auzi vocea brunetei dar mai slabita.

- Deci traiesti?!?

- Din punct de vedere ce vorbeste traieste . spusem eu cu un ton sarcastic.

- Acum lasati.o sa se odihnească .spuse miniconul

TransformersUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum