Ma trezesc tot cu gandul la intamplarile de ieri,apoi ma uit pa ceas si vad ca e 8:30 si sar repede din pat, ma imbrac cu blugi rupti si o bluza fara maneci albastra, apoi ma duc sa.mi fac toaleta de dimineata , imi iau o felie de paine in gura si apoi fug in garaj sa plec si cand am intrat mi.am adus aminte sa.mi iau ghiozdanul.
- De ce se grabeste asa? spuse Getstorm.
- Cred ca a uitat ca are scoala.
Dupa doua minute de cautat telefonul si ghiozdanul fug iar in garaj si urc pe Getstorn si cand eram gat sa plec Prowl intervine.
- De ce il iei pe Getstorm?
- Este vreo problema? spuse Getstorm.
- Pai......nuh..
-Atuci?
- Nimic .
- Putem sa ne grabim ? spusem eu.
- Da so lu-am din loc! spuse Getstorm luand-o la goana spre scoala.
Am intrat in scoala si am vazut pe un tabel ca eram in clasa cu Jack ( In p*** mea!!. Am zis in gandul meu) , deci sunt in A , ok sa gasim clasa desii eram in intarziere . Am gasit clasa apoi am auzit vocea profesoarei , am deschis usor usa apoi ma.m strecurat pana la o banca goala si cand sa ma uit cine este colegul de banca am vazut o fața unui cacat de analiza de la un handicapat, era Jack.
- CE!?!am strigat .
- Sara, daca tot ai de gand sa intarzii fă-o in liniste! spuse profa.
- Ma scuzati, dar eu nu vreau sa stau cu un .... un....
- Nu mai comenta !! spuse profa
- Bine.* * *
Dupa ceva timp sunase clopotelul am mers spre Gets dar aparuse si Prowl ( ai de plm dar nu ma poate lasa nici o data in pace) ma grabesc spre ei si urc repede pe Gets si ii fac semn sa plece spre casa.
Ajumgem acasa si intru in garaj si am trantit usa care duce in hol si am mers in sufragerie .
Dar aud ca Gets si Prowl vorbesc ceva uuuu....interesant oare despre ce vorbesc??.
Getstorm pov :
Deja a intrecut masura nu poate sa o lase pe Sara nici un minut in pace.
- Pot sa stiu de ce ne urmaresti?
- Da ,care-i treaba? Am vrut sa vad daca este bine.
- Nu o mai trata ca si cum ar fi un copil, lasa- i putin spatiu, ori cum nu o sa o poti proteja mereu, pana la urma o sa ne intoarcem pe Cybertrone dupa ce il invingem pe Shockwave.
- Ai dreptate si nu o spun prea des.
Scuze pentru gresrlile de ortografie, sper sa va placa cartea si scuze daca capitolul asta este scurt.
P.S.: 💋
CITEȘTI
Transformers
FanfictionAm scris cartea asta pentru ca nu sunt multe cu Transformers si mno....... Dar in cartea asta o sa fac si capitole de romantism.