Mă trezesc somnoroasa si ma duc in bucatarie unde imi iau un mar si borcanul cu nutella dar cand sa ma pun pe scaun cad pe spate ( injur de mama focului) apoi imi iau borcanul cu nutella dar il scap oh nu,nu,nu,nu,😱.
(Nuuuu)am strigat cat ma tineau plamanii si am inceput sa injur iar apoi dupa doua se secunde m.am calmat și cand sa musc din mar iese un vierm si am aruncat repede marul la gunoi.
- Astazi , este o zi ciudata , am ghinion,sa ma uit pe calendar sa vad ce zi e azi
Ma uit pe calender si vad data, era ziua 14 septembrie iar dupa doua minute de holbat am realizat ca maine incepe scoala WTF!!!
Am strigat prin toata casa ca o descreierata ca nu poate fi adevarat , apoi apar autobotii cu o fata speriata si cu enspe mii de arme scoase .- Ce se intampla?spusera ei la unison
- Maine este cea m.ai al dracului zii!!!!
- Ce? Ai uitat de ziua bunicii si o sa se supere?? spuse Getstorm frecandu-si mâinile pe ochi ca si cand ar plange.
- Ă...nu maine incepe scoala!
- Si asta este marea ta problema??spuse Prowl dandu-si ochii peste cap.
-Daa.
- In fine eu ma duc sa patrulez .spuse Prowl mergand in garaj si iesind .
- Hey , vrei sa ne plimbam?? Spuse Getstorn.
- Mda...dar stai sa ma schimb ca sunt in pijama.
- Ok.
Dupa m.ai putin de 2 min.iar strig.
- Ce m.ai este? Intreaba Getstorm.
- Nu am cu ce sa ma imbrac.
- Cum nu ? Ai un dulap plin.
- Da, dar m.am saturat sa port aceleași haine.
- Si ? Care ii faza?
- O să îmi iau o rochie,dar nu o sa.mi stea bine.
Ma imbrac cu o rochie albastra cu negru si niste tocuri inalte , desi nu prea stiu cum sa merg cu ele dar in fine. Ies din baie , iar Gets ( asa ii spun eu) isi ridica privirea se horbeaza 2 secunde apoi isi lasa capul in jos.
- Ti.am spus ca nu imi sta bine, dar nu m.ai crezut .
- Nu chiar nu iti sta bine! Iti sta perfect!
- Ha,ha uite cine se amuza pe seama mea.
- Nu serios .
- Mda...
Incerc sa fac un pas pe tocuri dar pic in nas dar faza e ca nu am simtit intalnirea cu podeaua ci ma tinea Gets apoi ma lasa jos ,imi dau jos tocurile , ma duc in baie si imi iau niste blugi rupti in mare parte ( sunt negri)
si o bluza scurta ca o bustiera numai ca era rosie si cu un craniu pe el , imi iau casca de motociclist si geaca de piele cu tinte.
Intram in garaj, iar se transforma in motocicleta si urc pe el.Am inceput sa gonim in oras si am ajuns la marginea orasului in care nu am m.ai fost nici o data se vedea tot orasul era o priveliste demna de un WOW...mare .
Dar apare o masina neagra cu rosu cu un semn ciudat.
Gets se treansforma repede si imi spune sa stau in spatele lui, masina se transforma si era un robot care vrea sa ma ia dar eu repede. Gets il inpusca pe robot dar el ii pune un pumnal la gat si imi spune.-Daca nu vii cu noi atunci tovarasul tau o pateste.
- Si daca vin cu tine ii dai pace?
- Da.
El imi face semn sa il urmez dar repede Gets il inpusca iar acesta se transforma si pleaca.
- Tu chiar te ai fii alaturat lor doar ca sa ma vezi in viata??
- Pa da, iti sunt datoare vanduta ca m.ai salvat de multe ori.
- Mda....deci daca imi ești datoare vanduta vreau sa faci ceva pentru mine.
- Oare ce naiba??
- Am auzit de aceste filme terestre , cu actiune,masini aventura si vreau sa ma uit .
- Ok am o plazma la mine in carma si plus in seara asta este Fast and Furios 1 apoi 2, apoi 3 , apoi 4 apoi 5, apoi 6, apoi 7 deci toare cele sapte fime .
-Ok....
Gets s.a transformat inapoi in motocicleta si pornim acasa.
. . . ....... . . . .Am ajuns acasa intram in garaj se micsoreaza si urcam sus aprind repede TV - ul si ma tolanesc pe pat unde se asaza si Getstorm langa mine si ne uitam la fim .
- Dar cand o sa vina si rosiaticul acasa??
- Nu stiu de obincei sta mult cand patruleaza.
-Ok......
Si toata noaptea ne.am uitat la fime.
CITEȘTI
Transformers
FanfictionAm scris cartea asta pentru ca nu sunt multe cu Transformers si mno....... Dar in cartea asta o sa fac si capitole de romantism.