,,Seane!" zapištěla jsem do polštáře co nejtišeji a bojovala s návalem pocitů, které se ve mně po narození toho mrněte nahromadily.
,,Proč bulíš?" zeptal se s neskrývavou touhou v hlase a já ucítila mezi nohama jeho teplý dech.
,,Vidíš, jak se ke Spodní Minie chováš neuctivě?" vypadlo ze mě a bylo to napůl zakvílení a napůl zasténání. Vůbec jsem netušila, proč takovou kravinu říkám.
,,Já jsem k Malé uctivý ažaž," zavrčel a přejel mi špičkou jazyka přes rozcitlivělý klitoris. A v tu chvíli jsem se začala pro změnu chichotat. ,,Chichi-chi-chichichi!"
Sean se tlumeně zasmál a zvedl ke mně průzračně modré oči. ,,Tohle je děsivé, ty tvé změny nálad."
Tahle jeho poznámka mě vrátila zpátky k slzám. ,,Nesmíš mi říkat takové věci!"
Hlasitě si povzdechl a natáhl se vedle mě na bok. ,,Tohle bude ještě sranda, zlato."
,,Já vůbec nevím, proč brečím," přiznala jsem tím pisklavým hlasem a on se znovu zasmál, když si mě přetočil na záda. Stále ležíc na boku mi přejel od toho mého až k rameni a pak uchopil do dlaně mé podlité prso, načež se zamračil. ,,Dala jsi mi k večeři malou porci."
Překvapeně jsem zamrkala. ,,V polici v kuchyni jsou určitě nějaké čokolády, jestli-"
,,Ne to ne," s úsměvem zavrtěl hlavou a s pohledem upřeným na mou bradavku si olízl rty. ,,já mám lepší nápad."
Trhla jsem pánví pod tím zatraceným tlakem a popadla Sena za ramena. ,,Ach! Že se nestydíš. Pít vlastnímu synovi jeho stravu."
S mlasknutím se odtáhl a začal se věnovat i druhému prsu. Asi aby mu to nebylo líto.
,,Zlato, tohle je hrozně zvrhlý!" protestovala jsem tlumeně, ale tahala ho při tom za vlasy ve snaze si ho přitáhnout ještě blíž, protože mně se líbilo být zvrhlá. A líbila se mi i Seanova zvrhlost.
,,Že tě to vůbec překvapuje."
,,Ách!"
Muááá!
,,Ách!"
Počkat!
Muááá!
Sean se nade mnou vztyčil zase s tím svým splašeným výrazem a já se rychle zvedla do sedu. ,,Opovaž se volat doktora, on má jen hlad!"
,,Stejně už jsem dojedl. A mimochodem, my doktora pořád ještě nemáme."
Ale kuš!
,,No kdopak je tu nešťastný?" zapěla jsem na Chrise a vyndala ho z postýlky. ,,Tátu už jsem nakojila, tak teď jsi na řadě ty."
ČTEŠ
Sladká válka 3: Malý Parker ✔️
RomanceKrátký náhled do života novopečených rodičů, kteří dělají všechno proto, aby byl jejich malý Chris šťastné miminko, přičemž se snaží zvládnout i své pracovní povinnosti a spoustu dalších věcí. Kocouři jim to samozřejmě opět neulehčují a... co dodat...