1. kapitola

21.5K 1K 26
                                    

Jakmile jsme vstoupili do bytu, dvě chlupaté koule se okamžitě naježily.

,,Tak tohle nezkoušejte," zavrčela jsem tiše, abych neprobudila to naše malé. Kocouři mi věnovali pohled à la Bolí tě frnda? Hloupý důvod pro poškozování kocouří důstojnosti!

Plácla jsem se dlaní do čela a otočila se ke vchodovým dveřím, kde jsem tušila Seana. Jenže on už tam nestál.

,,Seane, co t-" Zarazila jsem se uprostřed věty a pohlédla na ten fajnový exemplář mužské postavy, co se právě se širokým úsměvem skláněl nad autosedačkou, kterou položil na postel. Mimčo ležící uvnitř mělo uprostřed odpoledne půlnoc a svou aktuální situaci vůbec neřešilo. Chris měl obrovské štěstí - byl moc malý, aby si uvědomoval, do jakého blázince se to vlastně narodil.

Povzdechla jsem si a na stále nejistých nohou došla k Seanovi, abych se na našeho špunta mohla dívat s ním.

,,Tak to jsme my," začal Sean.

,,Tvoji praštění rodiče," dodala jsem a podívala se na Parkera koutkem oka. Ten jeho chtivý úsměv si okamžitě upoutal pozornost Spodní Minie, která na mě byla stále ještě uražená. Rychle jsem uhnula pohledem, protože mi bylo jasné, že souložit vedle svého dítěte není zrovna správný rodičovský začátek. A hlavně jsem na to nebyla momentálně vůbec stavěná.

,,No... co teď?" zeptal se Sean. 

,,Teď si půjdu promluvit se svou mušličkou a vysvětlím jí, že to mrně prostě nešlo porodit pusou. Třeba to pochopí."

Sladká válka 3: Malý Parker ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat