10. kapitola

17.9K 1K 36
                                    

,,A já vůl si myslel, že jen žertuješ, když jsi mi do telefonu tvrdila, že se s ním sejdeš," zavrčel a vzal si Chrise do náruče.

Jestli s ním v návalu vzteku hodíš jako s míčem, tak letíš z okna, Parkere, pomyslela jsem si a teď jsem to byla pro změnu já, kdo přecitlivěle hleděl na svého syna.

,,No... ne. Sešla jsem se s ním," řeka Jessica váhavě a Sean ukázal volnou rukou na její břicho, které bylo stále ještě ploché. ,,Ty jsi se s ním nakonec sešla? No to bych si nedomyslel, zvlášť po tom, co jsi mi před chvíli řekla!" 

Sarkasmus a ironie z něj jen odkapávaly. 

Už se ode mě chudáček nakazil.

,,Co sis sakra myslela!" zakřičel na ni, až sebou trhla. 

Ty už jsi i stejný hysterik jako já!

,,Přestaň na mě křičet, neplánovala jsem to."

,,Neříkej!"

,,Zlato, teď vážně... Jo, výjimečně taky budu vážná," usmála jsem se a Sean mi věnoval prázdný pohled, který doprovázela velká žíla na čele. Já se tím ovšem nenechala zastrašit.  ,,Tak zaprvé, nekřič na svou sestru s malým v náruči. Zadruhé, my jsme Chrise taky neplánovali a teď jsme rádi, že toho špunta máme. A zatřetí, ovládni svoje nervy a zařiď, aby ti z čela zmizela ta žíla, protože jinak se tu na tebe vrhnu a ošukám tě rovnou před tvou sestrou. A ty víš, že bych toho byla schopna." 

Nastalo dlouhé ticho, při kterém se Seanovy vystřídaly v obličeji snad všechny barvy duhy. Evidentně se v něm nahromadilo až moc emocí.  ,,To jsi zase tak vážná nebyla, Minie."

Pobavilo mě, že vůbec něco takového řeší, když moc dobře ví, že já jen málokdy dokážu mluvit... nebo vůbec dělat něco normálně. Mimochodem, když už jsme u toho, dovolte mi vás zavést o necelý měsíc zpět, konkrétně na porodní sál, protože o tohle jsem vás tehdy ochudila.

**

,,Co tady dělá tenhle chlap?" vyjekla jsem s nohama do praku a mračila se na všechny doktory, co se okolo mě motali.

,,To je porodní asistent," vysvětlila mi s úsměvem paní doktorka. 

,,Víte, já jsem věrná manželka a-"

,,Zlato, prosím tě, nech toho," zašeptal mi do ucha uklidňujícím tónem Sean a já mu za to několikrát zabubnovala do hrudníku.

,,Neprovokuj tuto ženu, když je tak rozrušená!" zapištěla jsem na celý sál a ještě na sebe ukázala, abych to zdůraznila. Ano, tato žena! Pak jsem se otočila zpátky na doktorku. ,,Jak už jsem řekla, já jsem věrná manželka. To znamená, že při každém nápadníkovi se moje frnda scvrkne. A nalijme si čistého vína, my ji teď budeme potřebovat roztaženou až běda, že?"

Doktorka chtěla něco říct, ale já ji přerušila: ,,Spodní Minie Malá Parkerová odmítá vydávat jakékoliv fyzické vypětí před očima tolika mužů," ukázala jsem kolem sebe a pak zaměřila svůj ukazováček na totálně rudého asistenta. ,,A před ním už vůbec ne! Vždyť se sám nedávno narodil a taky- Au! Sakra!" zakňučela jsem, když mě chytila další kontrakce.

,,Zlato, tohle jsou teď opravdu kraviny. Pojď se soustředit na malého," řekl Sean a povzbudivě mi stiskl ruku. ,,To zvládneš." 

Ucítila jsem další křeč a věnovala mu zoufalý pohled. ,,Kdybych tě teď podplatila, vytlačíš za mě aspoň tu hlavu?"

**

Probrala jsem se ze svých vzpomínek a shledala, že Chris už není v Seanově náruči, ale že si hoví v Jessicy klíně. Sean byl mimo realitu a celý vykolejený rázoval po pokoji s rukama ve vlasech. 

,,To snad není možný," opakoval stále dokola.

,,To bude dobrý, Jess," povzbudila jsem ji.

,,Marcus to dítě nebude chtít. Je to prevít, se kterým jsem se v minulosti rozešla kvůli pádným důvodům a ta noc... ta noc byla jen úlet. Za nic na světě mě v těhotenství nepodpoří. Navíc je úspěšný architekt, který by si na výchovu dítěte nikdy neudělal čas. Soustředí se pouze na svou kariéru."

,,Hmmmm," protáhla jsem a při tom si prokřupla klouby na prstech. Chris sebou při každém křupnutí roztomile cukl.

,,Minie, co máš v plánu?" zeptala se Jessica zděšeně a já se ďábelsky usmála. ,,Ale nic. Jen si na váženého pana Marcuse trochu posvítí žena, která už nakopala prdel nespočet chlapům. Viz tvůj bratr."

Sean přestal rázovat a zrudl jako rajče.

Sladká válka 3: Malý Parker ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat