οκτώ

127 12 0
                                    

1 Hafta Sonra

Michael 1 hafta daha evde kalmıştı. Ama artık okula gitmek istiyordu. Bu saçma bir düşünceydi. Onun için cidden öyleydi. Kim okula gitmek isterdi ki ? Aslında istediği okul değildi. Görmek istediği şey sarı saçlı çocuktu. Içinde ona karşı bir özlem vardı.
Bugün hava güneşliydi. Michael kolsuz tişörtlerinden birini giymişti. Evden çıktığı an günes gözlerini kamaştırdı. Güneşe doğru dönüp küfür etti. Güneşi sevmiyordu. Ah doğru o hiçbir şeyi sevmiyordu.
Okula geldiğinde hayatında bir ilk gerçekleştirdi. Başını kaldırıp insanlara baktı. Sarı saçlı çocuğu arıyordu. Neden yok bu siktiğim çocuk ? Bir anda aklına geldi. Bu çocuğu neden görmek istiyordu ki ? Sanki aklından düşünceler çıkacakmış gibi başını salladı. Sınıfına doğru yaklaşırken karşısında onu gördü. Sarı saçlıyı... Neden onu her gördüğümde bu sikik his geliyor ? Sarı saçlıda onu görmuştü. Sonunda... Sonunda geldi. Ikiside birbiriyle konuşmak istiyordu. Kendilerini birden birbirlerine doğru geldiklerini fark ettiler. Michael ilk defa durmak istemedi. Ilk defa biriyle konuşmak istiyordu. Tam o sırada bir kız sesi duyuldu. "Michael Gordon Clifford. "
Luke'da durmuştu. Kim o kız ? Gördüğü kadarıyla onların yaşlarında,uzun tıpkı renkli saçlı çocuğun gibi saçları olan güzel bir kız vardı. Michael arkasını dönmeden kim olduğunu anlamıştı. "Nicolette ?"

Soulless/MukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin