Takže , jak bych se vám jen představila....Jmenuji se Lucy Forbes . Jsem jednovaječné dvojče Caroline. Od malička jsem s ní vyrůstala, žili jsme v Anglii, ale když mi bylo 10 let, rodiče se rozešli a já odešla s otcem do České republiky . A ony do Ameriky . Od té doby jsme se se sestřičkou neviděli. Když jsem byla malá ráda jsem se vydávala za Caroline . Strašně mě to bavilo. Jediné co mi vadilo byla odlišná barva vlasů a očí. To bylo takové naše poznávací znamení. Ráda na ty časy vzpomínám.
Dnes když si nasadím paruku a kontaktní čočky jsme k nerozpoznání totožné. Teda až na to že já mám nad kotníkem tetování. To ovšem lze pudrem zakrýt, v dnešní době , žádný problém. Ale když se odmaluju sundám paruku a čočky, nikdo by neřekl že jsme dvojčata. Co vám mám o sobě ještě říct ? Asi to, že jsem mladší a jsem upír. Před rokem jsem si nechala vlasy obarvit. Přeci jen, blond mi pasuje víc. Ted je mi 18 , jsem plnoletá a ráda bych se za Caroline a mámou podívala. Koneckonců nic mě tu nedrží. Nikomu jsem neřekla že přijedu, chci aby to pro všechny bylo překvapení, dozví se to, až se mi to bude hodit...
Tak konečně jsem přejela ceduli s nápisem Mystic Falls. Z tátových peněz jsem si koupila auto a dům na okraji města. Dům mám zařízený luxusně a je celý můj. Co víc si může holka v mým věku přát? Rozhodla jsem se, že porozhlédnu po městě. Chtěla jsem najít nějaký podnik. Jediný který tu byl, byl Mystic Grill. Měla jsem nasazenou paruku s hnědými vlasy a namalovaná jsem byla jen decentně , nechci aby si mě někdo spojoval s Caroline. Zatím to nemám v plánu. Potřebuju se o tomto městě něco dozvědět.
Vešla jsem do baru a zamířila jsem k barové židličce. Seděl tu pohledný muž. Podle toho co mi vykládala Katherine (Moje bývalá kamarádka , to ona mě přeměnila. Byla jsem nejoblíbenější ve městě měla jsem každýho kluka na kterého jsem si ukázala. To jí příšerně vadilo. Chtěla jsi ze mě udělat kamarádku, ale nikdy se mě nemůže vyrovnat...) byl to Damon. Přisedla jsem si k němu a mávla na barmana .
Damon se mi hned představil a ptal se na mé jméno , rychle jsem si něco vymyslela: "Jmenuju se Meredith Clark , ale všichni mi říkají Dith. "
Pousmál se a vyptával se dál. "Jsi tu nová ? Nikdy předtím jsem tě tu neviděl..."
"Ano, to jsem. Dnes jsem přijela a o nikom tu nic nevím...."do řeči mi skočil modrooký kluk , který tu pracoval.
"Tak co si dáte ?" Podívala jsem se na mého společníka a odpověděla
"Dvakrát burbon, prosím." Jen kývl hlavou a odešel . "Netypoval bych tě na bournon." řekl Damon. Jen jsem pozvedla ramena a ptala se dál.
"No, takže, kde jsem se skončila. Jooo už vím, o nikom nic nevím, nemohl by jsi mi povykládat jak to tu chodí?"
Damon se zamyslel a odpověděl."Jistě , ale nechce se mi to říkat tady v baru , je tu moc zvědavých uší."
"To není problém, můžeme jít ke mě ." Věděla jsem že na tuto odpověd čekal a já si taky můžu užít ne? Hned vyskočil ze židle a podával mi kabát . Už jsem vytahovala peněženku, ale byl rychlejší .
"To je dobrý, zaplatím to."
" Ooo pán si hraji na gantlemana" Začal si hrát na uraženýho, šla jen za ním a omluvila jsem se mu. Moji omluvu přijal. Celkem se mi ulevilo, nerada bych, aby se se mnou nebavil, myslím, že si budeme rozumět.
"Kde vlastě bydlíš?" Zeptal se po chvilce
"Až na okraji města, je to daleko..."
"To nevadí , taky bydlím na druhém konci města s bráškou, jmenuje se Stefan, je mladší a má přítelkyni. Ta se jmenuje Elena Gilbert, je hezká a obětavá, chrání své blízké..."
"Miluješ ji?" To bylo první co mě napadlo.
Okamžitě zvýšil hlas a křikl "Ne, to rozhodně ne. Takový typ já nemám rád. Ta je přesně pro mého bratříčka."
Jen jsem přikývla a zajímala se dál . "No dobře a co ostatní? Co ten barman a co tví přátelé?"
Odkašlal si a povídal: "No, tak ten barman se jmenuje Matt je celkem fajn, dobře se sním povídá a před týdnem začal chodit s Caroline, taková místní barbie, až ji potkáš, radši se jí vyhýbej a ani s ní nemluv nebo se jí nezbavíš. No a navíc je to jedna z nejlepších kamarádek Eleny. Její druhá nejlepší kamarádka je Bonie. Nevím proč, ale nemá mě ráda. No pak je tu ještě Tayler takovej namyšlenej týpek, moc ho nemusím a je to bývalý naší barbie. To je asi tak všechno co bys potřebovala vědět. A ted mi řekni něco o sobě."
No páni toho jsem se dozvěděla, myslím, že se mi tu bude líbit. Ale co mu mám říct o sobě? "Tak mé jméno už víš , přistěhovala jsem se sem z České republiky. Měla jsem tam hodně kamarádů a moc se mi tam líbilo. Jinak mám taky sestru je o něco málo starší a bydlí s mámou. To je asi všechno a jsme tu." Ukázala jsem na dům. Odemčela jsem a vešla dovnitř.
"Dáš si něco?"A šla směrem do kuchyně.
"Dal bych si tebe..." Překvapeně jsem za ním otočila a nárušivě ho začala líbat. Polibky mi horlivě vracel pak mě položil na gauč a začal mě svlékat, byl zručný a to se mi líbilo , netrvalo to dlouho a pronikl do mě. Za chvíli se svalil vedle mě a oba jsme slastně oddychovali. Damon se na mě podíval a řekl. "Byla jsi úžasná." "Ty jsi taky nebyl špatný!!".
Druhý den ráno jsem si rozčesala vlasy ,dala kontaktní čočky a vyrazila do města. Doufala jsem že na někoho narazím, když jsem procházela kolem fotbalového hřiště někdo na mě volal. "Caroline , Caroline."
YOU ARE READING
Lucy Forbs...
FanfictionTakže , jak bych se vám jen představila....Jmenuji se Lucy Forbes . Jsem jednovaječné dvojče Caroline. Od malička jsem s ní vyrůstala, žili jsme v anglii, ale když mi bylo 10 let, rodiče se rozešli a já odešla s otcem do České republiky . A ony do A...