Část 11

318 30 10
                                    


Pokračování plesu

Pohled Lucy:

Necítila jsem se zde... Všude bylo moc očí, všichni po mě koukali. Pozornost jsem měla ráda, ale teď... Dnes jsem se necítila nejlíp...

Vešla jsem dovnitř a uviděla jsem celou tu jejich famílii. 

" Lásko, " řekl mi Damon: " jdeme si popovídat se starýma známýma jdeš s námi ?" 

"Asi ne. Počkám někde na baru." dala jsem mu pusu a odešla ke stolu.

Seděla jsem a rozhlížela se, když si za mnou přisedl Nik. Začali se mi vybavovat vzpomínky na naši společnou minulost.. " Jak se máš ? Před chvílí jsem mluvil s tvým dvojčetem"

"Psst. Mám se dobře, ale nikomu o tom neříkej. Nechci aby to někdo věděl, nechci aby to věděli teď, teď není dobrá chvíle... Chci žít normální klidný život...." dívala jsem se mu do očí a viděla jsem všechnu tu bolest, co jsme spolu sdíleli..

"Neboj, nechci ti kazit štěstí, ale rád bych si s tebou popovídal než odjedu... Mohla by ses za mnou stavit.. " Přikývla jsem, domluvili jsme se, že za ním přijdu zítra, večer pak odjíždí..

_________ Poté za námi přišla Beka " Niku , neobtěžuj ji! " "V pořádku Bek, chová se slušně."  mile jsem se na ni usmála. Chvíli jsme si povídali o botech, klucích, o nových zážitcích co máme a pak odešli. 

Já jsem se pomalým, loudavým krokem vydala k baru. Vyskočila jsem na barovou židličku a mávla rukou na barmana. " Bourbon, prosím."

" Ale lásko, nepij tak brzy." "Není mi nejlíp... Třeba tohle to zlepší." Přisedl si ke mě a po chvíli se tady sešli i všichni ostatní. 

"Viděli jste ho ? Tamhle ten fešák co stojí nahoře na schodech." očkem jsem tam nahlédla a uviděla Klause, jak jinak, pomyslela jsem si. "Sexy, že ? " Básnila nám o něm Car.

"Bejt tebou, tak se od něj držím dál. Věř mi..." 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 20, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Lucy Forbs...Where stories live. Discover now