1. Odpolední svoz

16 1 0
                                    


Ráno mě probudil zvonící budík. Hned jsem ho zatípla a na hlavu jsem si dala polštář a zásadně odmítala vstát. Asi po deseti minutách jsem se konečně rozhodla vstát. Měla jsem zpoždění, ale nijak moc jsem to neřešila. Převlékla jsem se a vyčistila si zuby.

Trochu jsem se namalovala, ale zas tak moc jsem to nepotřebovala. Nejsem ten typ co se do školy musí malovat, aby se 'líbil'.

Vyběhla jsem na autobusovou zastávku, ale jistě jako vždy mi autobus ujel. Šla jsem teda do školy pěšky, tak aby se neřeklo, že?! Když jsem dorazila do školy tak už byla druhá hodina.

Vstoupila jsem do třídy bez zaklepání, učitelka se na mě podívala svým neuprosným pohledem a řekla ''Oo to je ctí, že jsi nás poctila svou návštěvou, ona madam propadá a ještě si chodí za školu.''

''Já nechodím za školu.'' bránila jsem se. ''No já tě nebudu vyzpovídat.'' řekla uraženě. ''No tak jasně.'' dodala jsem a namířila jsem si to do poslední lavice. ''No ne, mladá dámo, jen se nám pojď zrovna pochlubit svými znalostmi'' řekla učitelka.

Zastavila uprostřed třídy ''No to snad nemyslí vážně.'' řeknu si pro sebe.

''Ooh kočička nám vystrkuje drápky'' řekl jeden kluk z naší třídy jmenuje se Tomas, je to jeden z těch lidí co si tu ze mě dělají prdel lidově řečeno. ''Drž hubu Tomasi.'' zařvu na něj. ''A vem si s sebou zrovna žákovskou, Lawsová.'' zařve na mě učitelka. ''A kurwa.'' šeptnu a postavím se před tabuli, na které je cosi načmárané.

''Takže vypočítej rovnici, co je napsaná na tabuli'' řekne namyšleně. ''Hmm.. a to se dělá jak?!" řeknu a v tu ránu se rozesměje celá třída. Naštvala jsem se vzala si žákovskou a batoh a utekla na záchod. ''Vrať se Lawsová.'' uslyším za mnou řvát.

''To sotva, do takovýhle otrokárny.'' řeknu si pro sebe a zavřu se na záchod. Když má za pár minut zvonit na přestávku, vyjdu na chodbu směrem do třídy. Jenže do mě vrazil jakýsi debil. ''Kurwa to nemůžeš koukat ma cestu?!'' zařvu na něj.

''Ježiši sorry neviděl jsem tě.'' řekne a pomůže mi vstát. Když se konečně postavím uvidím ho. Kluka s krásnýma modrýma očima a hnědými vlasy. Ale jinak vypadal úplně normálně.

''Jsi v pohodě?'' zeptal se mě. ''No.. jasně, víš co?! Příště se koukej na cestu a né holkám pod sukně!'' vyjde ze mě a ukážu na něj prostředníček.

Rozhodnu se, že na školu dneska kašlu. Jediný co mě tu všichni akorát vytáčí. Dám si věci do skříňky a vyjdu ze školy. Před školou uvidím jednoho kluka, asi bezdomovce. Sednu si k němu na zem a začnu si s ním povídat. ''Ahoj, nevadí že jsem si přisedla?" zeptám se. ''Čau jasně, že ne. Moment to už vám skončila výuka?'' zeptá se mě. ''Ne neskončila jen prostě..'' nedopovim. ''Škola je vopruz'' odpoví si za mě. ''Jo nějak tak, no nic jdu radši domů tak zase někdy čus'' vstanu a jdu směrem k domovu. Jelikož mi autobus jede až za 2 hodiny tak jsem se rozhodla jít pěšky.

V půlce cesty jsem si musela dát oddych, tak jsem si sedla do příkopu a odpočivala. Jediné co jsem vnímala je bolest nohou.

Po chvilce sedění jsem zaslyšela troubení, otevřela jsem oči a přede mnou stál zelený Porshe a v něm dva kluci. Stoupla jsem si a šla jsem k autu, opřela jsem se o rám okna.

''Nechceš svést.'' zeptal se mě ten co řídil. ''Jééj to by jste byli zlatí.'' odpověděla jsem a vzala jsem si batoh a nasedla do auta. ''Tak kam to bude?'' zeptal se mě. Nadiktovala jsem mu město a adresu kde bydlim.

''A co děláš uprostřed polí tak sama?" Zeptal se mě ten co seděl u spolujezdce. ''Jdu ze školy, autobus mi jel až za 2 hodiny tak jsem šla pěšky.'' odpověděla jsem.

''Tak jsme tu'' řekl. ''Děkuji moc za svezení.''uculila jsem se na ně a vystoupila z auta. Šla jsem domů, rychle jsem se najedla a zmizela jsem ve svém pokoji. Podle hlasitého bouchnutí dveří a zpěvu jsem usoudila, že je moje matka opilá. Víc jsem to neřešila, radši jsem se zamlka a šla spát. Po pár minutách jsem konečně usnula.

Awwr...Kde žijí příběhy. Začni objevovat