"A kurwa, to snad ne, ona tu není jen moje sestra, ale i vyděračka Kylie.." pak se začali dveře pomalu otvírat.
"Jo tak já jsem vyděračka?! Já ti dám vyděračku, ty blbečku!" zamračím se na něj, když ho uvidím. "Jeej twl, vy rostete snad do země." začal se nám smát.
"Tak to sis posral dvojnásobně!!" zařvala jsem.
"Heh bráška má problém." zašklebila se Shery.
"Božee Kylie, nebuď tak náladová" Jack protočil očima.
"Prosim tě, pojď sem ty kokotku můj." řekla Sher a obejala Jacka.
Jack jí taky objal. Když jsem se otočila na ně, všichni na ně koukali jak na zjevení. "A ty jedna vyděračko pojď ke mně taky" řekl Jack a odtáhnul se od Sher a obejmul mě. "Chyběl si mi, ty blbečku." pošeptala jsem mu. "To ty mně taky." šeptnul.
Vešli jsme teda všichni do garáže. "Ehm.. a tady se děje jako co? Vy se tu o něco pokoušíte?" podívala jsem se na ně nechápavým pohledem.
"No takže milá Kylie, tady to je naše kapela. Víš my tu hrajeme na nástroje a zpíváme, jak se to obyčejně v kapele dělá." mrkl na mě a všichni se sborově zasmáli. Dloubla jsem ho do žeber "Ty blbečku!" zamračila jsem se na něj.
"No jinak já jsem Cody." mrknul na mě a podal mi ruku jeden z nich. Měl hezké černé vlasy, tak všichni měli černé vlasy. Prostě byli úplně awwr..
Pak ke mně přišel další z nich "Ahooj, já jsem Chad" objal mě další z nich.
Pak přišel ještě jeden "Ahoj kočko já jsem Joseph" taky mě objal.
A naposledy "Čus já jsem Connor" taky mě objal.
Všichmi z nich objali a představili se stejně i Sher."No jinak, tohle je moje sestra Sher a toto její kámoška Kylie" řekl Jack a zašklebil se.
"No to jsi nás představil teda brzo." řekly jsme se Sher sborově a probodly jsme ho pohledem.
"Eh.. byl by z vás někdo milý a ukázal nám naše pokoje?" řekla jsem a udělala psí očka. "Ne." řekli všichni sborově. "To nebyla otázka." zamračila jsem se a vzala Chada za ruku a strčila jsem mu do ní mojí tašku a do druhý ruky mu dala Sher její.
"Chade, ty si určitě zlato, tak nám ukaž pokoje." zasmála jsem se a dala mu pusu na tvář. Chad se jen začervenal a vedl nás do nějakého pokoje.
Měli jsme pokoj hned uprostřed kluků takže na pravo nás obklopoval pokoj Chada s Codym a z druhý strany Josepha s Jackem a Connorem.
"To jste nás musela dát mezi sebe? Jako to fakt?" řekla jsem uraženě. "Ale tak museli .. my ani nevěděli, že přijedete." řekl Chad a prohrábl si nervozně svoje vlasy. Já s Sher jme se jen na sebe ušklíbly.
"Ehm.. Chade? Mohl by jsi prosím už jít my se potřebujeme převléknout." řekla Sher takovým tím nevinným hláskem. "No ale mě by to vůbec nevadilo." zašklebil se šibalsky. "Chade ty ouchyláku!!" zařvala jsem na něj a hodila po něm polštář. Všichni jsme se začali smát. Chad konečně zdvihl asi po 10 min. svou prdel a vystřelil z našeho pokoje.
"My se potřebujme převléknout?" podívala jsem se na Sher nechápavě. "Ano to potřebujeme." zasmála se a hodila po mě nějaké černé tílko. "Jéé tak, dík no." oblékla jsem si ho, trošku jsem se namalovala a čekala jsem na Sher. Zase brzdí brzda jedna.
"Sher tak už pohni, nehodlám tu strávit celý den." řvala jsem na celý barák. Pak jsem jen slyšela jak se kluci dole chechtají. "Víš co?! Jdu dolů sama!" zařvala jsem a sešla jsem schody.
"Oh zlato, ty si se mi vrátila, hrozně si mi chyběla.." řekl Jack holčičím hlasem.
"Komediante." vyplázla jsem na něj jazyk. Myslíte si, že je to dětinský? Leda tak ve snu.
"Heh.. to vystihla naprosto přesně. Pojď placáka." zasmál se Connor a já si s ním plácla. Sedla jsem si vedle kluků. Strašně se rozvalovali, tak jsem to musel trošku skorygovat.
"Ty si sedni sem a ty sem" zařvala jsem na ně naštvaně. "Ach ženský nám tu scházely, ještě nám udělají zasedací pořádek." zasmáli se.
Kluci si sedli jak jsem řekla. Konečně jsem si lehla. Hlavu jsem měla položenou na Connorově hrudi a nohy na Josephovi.
Jenže pak si Chad něčeho všimnul...
ČTEŠ
Awwr...
RandomJmenuji se Kylie Laws. Dřív jsem byla šťastná.. jen si už nepamatuju kdy. Bohužel teď zažívám ty nejhorší muka. Před rokem mi umřel otec, měl autonehodu. Od té doby jsem začala být hrozně uzavřená. Přestala jsem se bavit s kamarádkami, né že bych by...