Jenže pak si Chad něčeho všiml..
''Ehm.. Kylie ty se řežeš?'' zeptal se mě.
V tu chvíli se mi v krku udělal obrovský knedlík a hlasitě jsem polkla. Vykulila jsem na něj oči a on se pořád koukal na moje zápěstí. V tu chvíli jsem si uvědomila, že jsem si nevzala náramky a začala jsem panikařit. Rychle jsem slezla z gauče. Do očí se mi začali hrnout slzy.
Rychle jsem vyběhla z obýváku a běžela po schodech do pokoje. Na schodech jsem potkala Sher. ''Kylie, stalo se něco?'' slyšela jsem za sebou. Zabouchla jsem se do pokoje, zamknula jsem se, skočila jsem do postele a na obličej jsem si dala polštář a začala jsem nekontrolovatelně brečet.
Sher-
Viděla jsem, jak Kylie běží ubrečená do pokoje. Nevěděla jsem co se stalo a jelikož se jednalo o Kylie věděla jsem, že se zamkla.Běžela jsem dolů do obýváku, abych zjistila co se stalo. ''Co se kurwa stalo Kylie?'' zařvala jsem a podívala se na Jacka.
''Na mě se nekoukej to se zeptej tady Rómea'' řekl Jack a poplácal Chada po rameni. Chad jen sklopil hlavu a dal si ji do dlaní.
''Co jsi jí provedl?!'' zařvala jsem na Chada.
''No teoreticky nic, jen jsem se jí zeptal jestli se řeže..'' řekl Chad.
''Ty si blbec.'' bouchla jsem se do čela.
''Vždyť to není zas tak hrozná otázka a proč se jí to tak vůbec dotklo, je magor, že se řeže nebo jako co?!'' zařval Chad na mě.
''Ty idiote teď se jí půjdeš omluvit a třeba ti řekne proč to dělá'' zamračila jsem se na Chada a ukázala mu směrem ke schodům. Kluci nás celou dobu jen pozorovali. No tak co jinýho, ještě by se do toho zapletli oni a já bych musela jí pro rtěnky. Při představě, že by kluci měli rtěnky jsem se musela uchechtnout.
Kylie-
Slyšela jsem jak dole Sher řve, ale neslyšela jsem co.Po pár minutách někdo zval za kliku. Pak zaklepal. ''Kylie prosím otevři..'' řekl zoufalým tónem. Podle hlasu jsem poznala, že to byl Chad.
Pomalu jsem vstala a došourala se ke dveřím odemkla jsem a zase jsem namířila ke své posteli. Sedla jsem si na postel a Chad vedle mě.
''Ehm.. promiň mi za.. no.. tamto..'' řekl a nervózně si prohrábl vlasy.
'' Ne, to já se omlouvám, jsem možná moc přehnaně přecitlivělá.'' šeptla jsem.
''Kyl nechceš mi říct co se ti stalo?'' řekl.
No a tak jsem mu povyprávěla celý můj život. ''Ach.. promiň to jsem nevěděl..'' řekl a obejmul mě. Přitulila jsem se k němu a on mě k sobě víc přimáčknul.
Po pár minutách objímání někdo zaklepal a vešel dovnitř, byli to kluci s Sher.
Sher hned jak viděla, že se objímáme letěla k nám a obejmula mě z druhé strany.
''Hromdný objetí!'' zařval Joseph a všichni mě obejmuli. ''Udusíte mě!!'' zařvala jsem pod těmi tunami masa. Všichni se zasmáli a slezli z postele. ''Tak co, už si v poho??'' zeptal se Jack.
''Jasně!'' zařvala jsem. ''Hele mám takovej nápad, co kdyby jsme na přivítanou udělali takovou 'páárty'??'' zepta se nás Connor.
Já se Sher jsme se na sebe podívaly a přikývly.
''Jooooooooooo...'' začal řvát Connor po celém domě a vyběhnul z pokoje. No jistě to by nebyl Conny kdyby hned o práh nepodil hubu.
Všichni jsme dostali hroznej výtlem. Kluci se váleli po podlaze a já se Sher jsme smíchy až brečely.
...
Asi po hodině co jsme měli zakázáno jít dolů a nudily se v pokoji na nás Cody zařval ať jdeme.
Když jsme, ale došli do obýváku zatajil se nám dech...
ČTEŠ
Awwr...
RandomJmenuji se Kylie Laws. Dřív jsem byla šťastná.. jen si už nepamatuju kdy. Bohužel teď zažívám ty nejhorší muka. Před rokem mi umřel otec, měl autonehodu. Od té doby jsem začala být hrozně uzavřená. Přestala jsem se bavit s kamarádkami, né že bych by...