Yeni Umut

156 9 9
                                    

Ayağı her seferinde taşa takılıyordu Rüya'nın. Takılmakla kalmıyor, her seferinde düşüyordu. Yanında onun elinden tutup kaldıracak kimse yoktu. Uyuyamıyordu geceleri. Aklında hep bir şeyler dönüp duruyordu. Yalnız olduğu, kimsesiz olduğu... Ne iyi günlerinde mutluluğunu paylaşacak biri vardı yanında; ne de kötü günlerinde sarılıp ağlayabileceği biri... Mutluluğunu da, dertlerini de tek başına yaşıyordu. Tek başına gülüp tek başına ağlıyordu. Yalnızlığı seviyordu ama bu kadarı ona iyi gelmiyordu.
Yine bir gece uyku tutmadı Rüya'yı. Face, İnstagram dolaşıyordu. Gece saat 1.17 de mesaj geldi. Gecenin bi yarısı tanımadığı biri niye mesaj atar ki? Tabiki de asılmak için. Aslında herkesi tersliyordu. Yani kimseye güveni kalmamıştı. Ama nedense terslememişti Rüya. Terslemek içinden gelmiyordu. Ve konuşmaya başladılar. Emre iyi birine benziyordu. Rüya kimseye güvenmek istemiyordu, güvenemiyordu ama nedenini bilmese de Emre'ye güvenmek istiyordu.
Aynı yaştalardı. Emre Rüya'yı tanımak istiyordu. Bu konuşmalarından belliydi. Emre açık açık Rüya'yı tanımak istediğini söylemişti de. Buluşma teklif etti. Aralarında çok hızlı ilerleyen bir şeyler oluyordu. Ama ikisi de bu durumun önüne geçmiyordu. Emre zaten dünden razıydı. Rüya'nın da bu durumdan bi şikayeti yoktu.
Emre Rüya ile çok güzel konuşuyordu. Çok ilgili, çok kibardı. Rüya'nın çok hoşuna gitmişti Emre'nin ilgisi. Saatlerce konuştular. Emre'nin sabah erken kalkması gerekiyordu ama uyumak aklının ucundan bile geçmiyordu. Saat 3 buçuk oldu Emre ile Rüya'nın muhabbeti gayet iyiydi. Uyku falan umurlarında değildi. Rüya uyuması için Emre'ye dakikalarca dil döktü. Rüya ne derse desin Emre uyumak istemiyordu, sabaha kadar Rüya'yla konuşmak istiyordu. Zor da olsa Rüya Emre'yi ikna etti. Ve saat 4 de sonunda uyumaya karar verdiler.
Rüya yine uyuyamıyordu. Ama bu sefer içindeki nedenini anlayamadığı mutluluktan. Emre aklından çıkmıyordu. Kanı ısınıvermişti birden. Konuşmaktan hiç sıkılmamıştı. Dört gözle Emre'den gelecek mesajları bekledi. Saatlerin nasıl geçtiğini anlayamadı. Bütün mesajlara gülümseyerek cevap vermişti. İçinde tarifsiz bir mutluluk, sevinç vardı. Emre de demişti: "Bu işin sonunda güzel şeyler olacak." Emre gerçekten Rüya'nın tam istediği gibi biriydi.
Rüya ilgiyi seven biriydi ve Emre Rüya'ya karşı gayet ilgiliydi. Rüya mutluydu. Uzun zaman sonra ilk defa içinden gelerek gülüyordu. İlk defa uyuyamamasının sebebi güzel birşey mutlu olduğu birşeydi. Rüya'nın artık bu hayatta yeni bir umudu olacaktı. Emre sayesinde insanlara güvenmenin nasıl nasıl bir şey olduğunu tekrar öğrenecekti. Gerçek aşkla, mutlulukla, huzurla, sevip sevilmekle tanışacaktı. Bunu hissediyordu. Ertesi gün için heyecanlıydı çünkü yarım kalan konuşmaları devam edecekti. Ve bu Rüya'nın huzurlu bir uyku çekmesinin sebebiydi. İyi geceler...

HOŞGELDİN   AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin