Her şey o kadar güzel gidiyordu ki. Emre ve Rüya çok güzel bir masalın içindeydi. Çok seviyordu Rüya. Hiç bitmesin istiyordu bu masal. Emre'ye çok alışmıştı. Hiç gitmesin istiyordu. Ama bir anda bir şeyler oldu.
Emre soğuduğunu söyledi. Neden o da bilmiyordu. Rüya da ne olduğunu bilmiyordu. Ve ayrıldılar.
Rüya çok dağıldı. Nasıl toparlayacak bilmiyordu. Emre'nin yokluğu canını çok acıtıyordu. Alışamıyordu da. Alışmak istemiyordu zaten. Emre hep onunla olacaktı. Böyle hayal kurmuştu. Çok sevdi ve seviyordu. Arkadaşları toplamaya çalışıyordu. Ama Rüya daha da dağıtıyordu. Her gün Emre'yi düşünüyordu. Çok özlüyordu. Nasıl yapacaktı onsuz? Yapamıyordu ki zaten.
Her geçen gün daha da kanıyordu yarası. Sesini, kokusunu, varlığını çok arıyordu. Yapamazdı ki onsuz. Hayalleri vardı. Olması için her gün dua ettiği hayalleri, geleceği... Hâlâ dua ediyordu. Geri gelsin diye. Tekrar olsun diye...
Ama olmuyordu. Umudu gittikçe tükeniyordu. Alışmaya başlıyordu sanki. Tam alıştı derken Emre geri döndü. Tekrar oldular. Tekrar geldi yüzünden giden gülümseme. Tekrar yazmaya başladılar yarım kalan masalı. Bu sefer olacaktı. Rüya'nın tek istediği Emre'yle mutlu olmaktı. Geleceğinde, hayallerinde, umurlarında, hayatında o olsun yeterdi.
Günler güzel geçiyordu. Ama Emre'ye yine bir şeyler oldu. Yine ayrılmak istedi. Rüya daha kötü oldu. Çünkü bu sefer beklemiyordu. Geri döndü, gitmeyecek diye düşünüyordu. Ama Emre yapmıştı yine yapacağını. Rüya zorlandı. Çok hem de. Ama yanında arkadaşları vardı. Önünde güzel geçeceğine inandığı üniversite hayalleri vardı. Ona bu hayaller güç verdi. Çünkü o zaman yoluna girerdi nasıl olsa her şey.
Günler, aylar geçiyordu. Rüya kendini derslere vermişti iyice. Ama geçen günler arasında Emre birçok kez geri dönmüştü. Ve bu Rüya'nın sınava olan dikkatini etkiliyordu. Napacağını gerçekten bilmiyordu. Hayatından çıkıp gitse en azından kendini geleceğe verebilirdi. Ama Emre bir çıkıyor bir geri geliyordu. Kendi de bilmiyordu ne yaptığını Rüya da. Zaman geçip giderken, Rüya'nın içindekilerde geçip gidiyordu. Emre'yi beklemiyordu artık. Nolursa olsun umrunda değildi. Çünkü bitmeyen gelip gitmeler, bitmeyen ayrılıklar yormuştu, çok hem de...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOŞGELDİN AŞK
RomanceAşk denen şeyin ne zaman geleceği belli olmaz. Gelirken ne sana sorar, ne de 'geliyorum' diye haber verir. Hiçbir şeye inancın kalmadığı, hiç kimseye güvenin kalmadığında, hayat sana boş gelmeye başladığında, kalbin birden aşkı içine almıştır. Gülm...