Rüya ve Emre kendi masallarını yazmaya başlamıştı. İlk gün olsa gerek Rüya Emre 'yle konuşurken ilk konuşmaya başladıkları zamandan daha heyecanlıydı. Hayatında ilk defa güzel bir şey oluyormuş gibi hissediyordu. Bunca boş vermişlik içinde boş vermediği, boş vermek istemediği tek şey olmuştu. Yaşadığı bütün huzursuzluklar içerisinde Emre, Rüya'nın huzuru olmuştu. Çok iyi geliyordu Emre ona. Mutlu hissettiriyordu, değerli hissettiriyordu. Farklı hissediyordu Rüya. Emre farklı olacaktı sanki. Öyle olmasını istiyordu. İnşallah da öyle olurdu.
Rüya yakın zamanda babasından ağır bir darbe almıştı. Güveni yıkılmıştı babasına karşı. Bu yüzden kimseye güvenmeyeceğini düşünüyordu. Çünkü babası başkaydı onun için. Küçüklüğünün büyük bi zamanını babasıyla geçirmişti. Babasına çok güveniyordu, çok seviyordu. Ama artık babasına hiçbir konuda güvenmiyordu, yüzünü görmek istemiyordu. Hatta sesini duymak istemiyordu. Artık insanlara başka bir gözle bakıyordu. Kimseye güvenmiyordu, güvenmek gelmiyordu içinden. İnsanlara, hayata karşı bakış açısı değişmişti artık.
Emre de tam böyle bir zamanda çıkmıştı Rüya'nın karşısına. O yüzden ilk başta uğraşmak istemedi. Ama konuştukça Emre'ye güvenmek istedi. Güvendi de, çok güvendi. Hiç ummuyordu ama yeniden içinden gelerek gülmeye başladı. İnsanlara olan güveni bir erkek tarafından yıkıldı, başka bir erkek bunu tekrar sağladı. Babasının kırdığı kalbi, Emre tekrar tamir etmişti. Bu yüzden Emre onun için çok değerli oldu birden. Sahip olduğu en güzel şey oluverdi. Onu kaybetmekten ilk günden başladı korkmaya. Ve galiba bu bile hoşuna gidiyordu. Birine bu kadar değer vermek hoşuna gitmişti. Önemli olduğunu hissetmek güzeldi.
Emre bir başka davranıyordu Rüya'ya. "Prensesim" diyordu mesela. Önceden klişe gelen bu söz Rüya için artık başkaydı. Bu kelime Rüya'yı mutlu hissettiriyordu. Değerli olduğunu hissediyordu. İlk defa biri için önemli olduğunu hissetmişti. Bu durum Rüya'nın hayata tekrar güzel yönden bakmasına yetmişti. Emre iyi geliyordu ona, çok iyi geliyordu. Kaybetmek istemiyordu Emre'yi. Bulduğu mutluluğu, huzuru kaybetmekten çok korkuyordu. Emre Rüya'nın aşkı olmuştu ve kaybetmeyecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOŞGELDİN AŞK
RomanceAşk denen şeyin ne zaman geleceği belli olmaz. Gelirken ne sana sorar, ne de 'geliyorum' diye haber verir. Hiçbir şeye inancın kalmadığı, hiç kimseye güvenin kalmadığında, hayat sana boş gelmeye başladığında, kalbin birden aşkı içine almıştır. Gülm...