Peter Pan

135 13 1
                                    

-Umuyorum deme öyle olacak zaten

-Pekala ama sen emin misin Bu ameliyattan ?

-Bunu sorman hata

Gülümsedim oda gülümsedi ve beni kendine çekti saçlarımı oksadiktan sonra bana sarıldı bu hepsinden de iyi gelmişti.

-Ben simdi Doktorla konuşmaya gidiyorum merak etme dünyanın en iyi doktorlarından biri ameliyat için hangi gün uygun olur diye konuşacağım tamam mı ?

-Tamam

Michael odadan çıktıktan sonra bende biraz uzanıp televizyonda şarkı kanalı aradım bulamayınca biraz uyumaya karar verdim.

Uyandığımda kac saat geçti bilmiyorum ama akşam olmuştu. Annemin yanına gittim öylece yatıyordu. Gözlerinin altı morarmisti kolları da aynı şekilde. Serum dan olsa gerek. Bir kaç yıl önce mutlu bir aileydik ne ara böyle olduk ne ara böyle dağıldı ne ara böyle yandı canımız hiç bilmiyorum. Annemi böyle görmek beni içten içe yaraliyordu.
Yanına gittim ellerini sımsıkı tuttum onu o kadar çok ozlemistim ki kokusunu unutmuşum.

-Holly ameliyat olmayı kabul etmissin

-Evet öyle ama sen bunlara yorma kafanı

-Bana bir şey olursa sen Michaele emanetsin tamam mi

-Öyle deme sana hiç birşey olmayacak bak gor

Doktor bu kadar ziyaretin yeterli olduğunu söyledi. Kendi annesi olsa yanından ayrilmazdi APTAL !
Doktora ters ters bakarak dışarıya çıktım.
Koridorda ilerlerken Michael yanıma geldi. Üzerini değiştirmişti.
Mavi eşofmanlari ona fazlasıyla yakismisti. Saçlarını serbest bırakmıştı. Tanrım bukleleri o kadar güzel ki sanki her biri özenle yapılmış gibi

-Hey

-Hey Merhaba Michael Doktorla konuştun mu ?

-Ah evet o konu eğer sana da uyarsa haftaya çarşamba uygun olur dedi

-Oh,peki sanırım uygun olurum

-Şimdi benim gitmem gerek buradaki küçük melekleri dolaşıyorum da istersen sende benimle gel ?

Ah tabi ya çocuklar !

-Harika olur hem kafam dağılır !

Michael koluna girmem için hareket yaptı bende yanına gittim ve koluna girdim. Hastanedeki bir görevli de yanimizdaydi. Hasta olan çocukların yerlerini gösteriyordu. İlk girdiğimiz odada 6-7 yaşlarında küçük bir kız cocugu vardı. Yanakları hastalıktan pembelesmisti oda aynı Mikey gibi kivircikti. Michael yanına gitti ve ailesine durumu sordu. Kadın karşısında Michaeli görünce bir süre şaşkınlıkla bakakaldi. Bir müddet konustuktan sonra Michael çocuğun masraflarını karsilayacagini söyledi kadın ağlamaya başladı. Sanırım kızın durumu kötüydü. Michael yanına gitti onunla şarkılar söylediler oyunlar oynadılar. Bir ara Michael ağlayacak gibi oldu fakat bozuntuya vermedi. Onu oyle gorunce canım çok yanmisti. Çocukluğu hakkında bir sürü şey biliyorum. Moonwalker olmayan hiç kimse Michaelin nasıl hissettigini bilemez HİÇ KİMSE.

Odada yarım saat kadar durduktan sonra diğer odaları gezmek.uzere oradan ayrıldık Michael odadan çıkarken odada bulunan kıza küçük bir oyuncak bebek hediye etmişti kızın sevinci gözlerinden okunuyordu.

Yaklaşık 7-8 oda gezmistik ve Michael bu durumdan gayet memnun görünüyordu bacağı da iyi durumdaydı sanırım ağrısı falan yoktu. Son odaya girdiğimizde bir çocuk vardı siyahi ve o kadar sevimliydi ki TANRIM ÇOCUĞU ISIRMAK ISTEDIM ! Masmavi gözleriyle bize bakıyordu. Michael de çok sevmisti hatta bir ara benimle gelmek ister misin diye sorunca çocuk kocaman bir evet demişti. Kıvırcık kıvır saçları vardı ve o kadar sıktı ki taragin gireceğini sanmıyorum. Bu çocuk tıpkı Michaelin kucuklugune benziyor.

Michael çocuğa oyuncak getirmek için odadan çıktı bende biraz oturup çocukla oynadım. Mikey içeriye girdiginde elinde Peter Pan oyuncağı vardı TANRIM BU ADAMI ÇOK SEVİYORUM Peter Pan gibi olmak istediğini biliyorum ve bu gerçekten hoşuma gidiyor onun yüreği tertemiz. İçeriye MERHABA BEN PETER PAN ! diyerek girdi ve çocuk gülmekten yere düşecekti. Michael ben ve küçük çocuk gülmekten karnimiz agrimizdi. Michael türlü türlü sebeklikler yapıyordu ve bu gerçekten komikti.

Artık odadan çıkma vaktimiz gelmişti çocuk arkamizdan dudagini buzerek bize bakıyordu Tanrım bi an ben bile aglayacaktim.

-Çocuklar harikalar değil mi ?

O ara dalıp gitmiştim ne dediğini tam anlamamistim

-Özür dilerim dalmıştim

-Çocuklar diyorum kanatsız melekler ne kadar masumlar değil mi ?

-Kesinlikle oyleler biliyor musun Mikey sende bizim melegimizsin moonwalkerlerin güzel yürekli sevgilisisin

Bunu söylemem hoşuna gitmiş olacak ki güldü

-Onlar da benim meleklerim ben hepsinin yanında tek tek bulunamam ama hepsinin kalbinde tek tek yer alıyorum ya o bile bana yetiyor

---------------------------
2 gündür bölüm yayinlayamiyorum ama emin olun bunu telafi edeceğim ^_^ Umarim bu bölümü beğenirsiniz Kitabımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim :) ♡

Huzura Ramak KalaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin