Kimsesiz değilsin

126 14 4
                                    

Michael bunu soyledikten sonra içim biraz da olsa rahatlamisti fakat annem giderse ne yapacaktim? Nasıl dayanacaktim bu acıya ? Bu bedenim zaten yeterince acı taşıyor daha ne kadar devam edecek ?

Arkami döndüğümde Michael ve korumaları bana bakiyordular. Michael yanıma oturdu başımı göğsüne yasladim etrafima bakarken herkes gözlerini dikmisti bize bakıyordu. Gözüm 7-8 yaşlarında küçük bir iz çocuğuna takıldı. Üzerinde kırmızı kadife bir elbise vardı. Siyah rugan ayakkabıları ışıktan gözlerimi alıyordu bana yaşlı gözlerle bakıyordu. Aslında herkes bana yaşlı gözlerle bakıyordu. O kadar acinacak halde miydim ? Ben ne ara böyle oldum hayatım ne ara bu kadar berbatlasti ? Ve aynı anda hayatıma giren bi insan beni nasıl mutlu edebilirdi ? Halime aglasam mi gulsem mi bilmiyorum.
------------------------
Michaelin ağzından :
Dışarıda bagiris sesleri duydum bu ses tanıdık geliyordu BU HOLLY NİN SESIYDI !
Hemen yanimdakilerden beni dışarıya cikartmalarini istedim. Biri sağ diğeri ise sol kolundan tutarak yürümeye başladık.
Holly yerde ağlıyordu ve herkes ona acıya gözlerle bakıyordu. Onun böyle görmek beni fazlasıyla uzmustu. Bu aci onun için gerçekten çok fazlaydı.
Holly nin yanında gittiğimde ağzından şu sözler dökülmüştü

-Anne lütfen beni bırakıp gitme,babamın sana ihtiyacı var biliyorum ama ben kimsem olmadan ne yapacağım ?

HAYIR O KİMSESIZ DEĞİLDİ ! ONUN YANINDA BEN VARDIM ! GEREKİRSE ONA BABASI GİBİ DAVRANIRIM ÇÜNKÜ O BANA BAYAN NELSON UN EMANETİ ONU KENDİMDEN BİLE KORUYACAĞIM!

-Sen kimsesiz değilsin Holly kimsesiz de kalmayacaksin.
-----------------------------
Michael yanımda bir süre durduktan sonra doktor dışarıya çıktı hemen kalkıp onun yani gittim

-ANNEM ANNEM İYİ MI ?

-Maalesef sonuç tam olarak belli değil bir kaç gün müşahede altında tutacağız

BİR KAÇ GÜN MU ? NE BIR KAÇ GÜNÜ YA ANNEMİ KAYBETMEM AN MESELESİ O BANA BİR KAÇ GÜN DİYOR !!

Doktor tam giderken arkasını döndü

-Ah bu arada unutuyordum Anneniz doku sonuçları demişti onu yukaridaki danışmana sorabilirsiniz

Hiç zaman kaybetmeden Yukarıya doğru çıktım Michael odasına gitmişti galiba. Yerler siyah gri taslarla kapliydi. Merdivenler fazlasıyla kaygandi ama bi benim umrumda bile değil !

Danışman sonuçları nerede olduğunu soyledi hemen odaya daldim ve Michael elinde 2 tane kağıt tutuyordu yüzü hem ağlıyor hem gülüyor gibiydi

--------------------------------
Michaelin ağzından :
Holly nin böbreği için bende önceden kanimi vermiştim ve sonuçlar annesininkiyle aynı anda çıkmışti. Asansörü bekledim fakat gelmedi bende zor da olsa merdivenlerden çıkmaya karar verdim. Yukarıya çıktığımda herkes bana bağırıyordu

-MİCHAEL ! SENİ SEVİYORUM!

Herkesi selamladiktan sonra genç bir kız fotoğraf çekinmek istedi üzerinde tişörtüm vardı bu hoşuma gitmişti.
Odaya girdiğimde iki sonuca da bakmak istedim kağıdı elime aldığımda pek bir sey anlamadım ama sadece bu bölümleri okuyabildim birinci kağıtta "doku uyusmamaktadir" diğerinde ise "doku %78.4 uyusmaktadir" yazıyordu ve bu 2. Kağıt benim tahlillerime göreydi bu harika ! SONUNDA ONA GERÇEKTEN YARDIMDA BULUNACAĞIM!
İçeriye aniden birisi girdi bu Holly di . Ona gülümsedim

-HOLLY O APTAL MAKINEYLE İŞİN BİTTİ ARTIK KURTULUYORSUN !

-ANNEMLE DOKULAR UYUSMUS MU ? TANRIM BU HARİKA

-Hayır Holly benimle Dokuların uyusmus

-Ne ?

---------------------------
Umarim bu bölümü beğenirsiniz
Kitabımı okuyup oyladiginiz için teşekkürler ^.^ ♡

Huzura Ramak KalaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin