Hala olanların şokunu üzerimden atamiyordum Tanrım Michael benimle benimle birlikte hatta benim için konseri iptal etmişti. Onun böyle yapmasına kızsam da bir yandan bunu benim için yaptığı aklıma geldikce içim içime sigmiyordu. Mikeyi buralarda görmüyorum galiba gitmişti eh tabi benim yanımda kalıp ne yapacak ?
-Hey Holly artık çıkıyoruz
-Michael s-sen gitmedin mi ?
-Seni burada bırakıp oyle mi ? Holly Holly Holly sen nasıl moonwalkersin? Sizlere çok değer veriyorum ve asla sizi bırakmam
-Beni aglatmaya mi çalışıyorsun?
-Aglarsan aglarim ona göre
-Peki peki aglamiyorum ama hala burada olduğuna inanamıyorum şu anda sana sımsıkı sa-
Cümlemi bitirmeden elindeki yiyecekleri bir kenara bırakıp bana sımsıkı sarıldı-İşte ben senin yerine yaptım ihihi
Tanrım bu adama bayılıyorum. Elinde birkaç şey vardı sanırım acikmisti
-Holly bunları sana aldirttim kaç gündür doğru düzgün yemek yiyemiyorsun
Ah şurada düşüp bayilmazsam harika olacak GERÇEKTEN !
---------------------------------
Michaelin ağzından :Korumalarimdan birini aşağı kattaki kantine göndermiştim bende biraz hava almak için disariya çıktım Tanrıya şükür kimse yoktu geri geldiğimde Holly ayağa kalkmisti iste görmek istediğim görüntü ! İyi olduğuna gerçekten çok sevinmistim neler yaşadık ve ne zaman yaşadık hala anlayamıyorum ama su anda tek düşündüğüm şey doktorun sonuçlarını açıklaması Mrs.Nelson bana da söyleyecek umarım kötü birsey yoktur onun için dua edeceğim. Babasını yakın zamanda kaybetmiş ona baba sevgisinin hissettirmek istiyorum belki ilerleyen zamanlarda onunla daha çok vakit geciririm eğer istemezse de iyilesene kadar durur giderim yeter ki iyi olduğunu göreyim.
-----------------------------
- Mikey konseri nasıl telafi edeceksin ?-Sen onu düşünme 2 gün sonraya bir planım var önceki konsere kimler bilet almış ona bakacağız sonra da onları ücretsiz konserime davet edeceğim nasıl ama ?
-Sen gerçekten harika bir adamsın
Sarılmış otururken annemin sesini duydum
-Tatlım sana harika haberim var ÇIKIYORUZ HASTANEDEN !
Ah sonunda. Michaelin da desteğiyle arabaya kadar yürüdüm. Artık benimle gorusup yanımda kalmak istediğini söyledi hatta şu cümleyi bile kurdu "Eger beni istemezsen iyi olduğunu gören kadar kaliyim" APTAL SENİNLE KİM KALMAK İSTEMEZ ?
Eve geldiğimizde bana odama kadar eşlik etti annem baya yorgun gozukuyordu yatak odasına çıktı hemen sanırım uyumustur. Yatağıma uzandim Michael tam cikacakken biraz daha kalmasını istedim. Artık o anda nasıl baktiysam kiramadi. Bu aksam burada kalmasını istiyordum benim başımı oksarken uyumak istiyordum. Bu adama aşiktim tüm kalbimle ona hayranlik duyuyordum. O an umut gemilerin artık bir yata dönmüştü nereye gitti belirsiz bir yolculuğa çıkmıştı.
-Michael
-Efendim?
-Sana aşığım
HADİ BE BUNU SÖYLEMİŞ OLAMAM DEĞİL Mİ TANRIM LÜTFEN ANLAMAMIS OLSUN LUTFENNN
- ?
-Sen diyorum kendini astin baya ödüller falan hani Grammy Ödüllerin
-Emin ol çok zor oldu
-Sen bütün iyi şeyleri hak ediyorsun
-Tüm insanlar iyi şeyleri hak ediyor,özellikle de benim hayranlarim benim ailem benim ilham kaynaklarım. Hadi sen biraz dinlen yarın okulun var
-Pekala iyi geceler
-İyi geceler küçük hanim
--------------------
2 Gün SonraMichael bugün konser verecek benim yüzümden mahvolan konserini telafi edecek acaba beni de çağıracak mi ?
Aksam olduğunda Michael hazırlanmami istedi kesin konsere gidiyorum yine Mikey gibi giyindim ve aşağıya indim
-Hey işte ikizim geliyor
-Ne var tarzını beğeniyorum ^-^
Konser alanına vardigimizda Michael benim için özel bir yer ayarlamisti sahneyle seyircilerin olduğu yerde koruma olarak Parmaklıklar olmadığı bir yer. Michaelle arada sadece sahnenin yüksekliği vardı.
İşte çıkıyor ve yine o aynı çığlıklar önce herkesten konseri iptal ettiği için özür diledi ve biraz şebek lik yaparak sonunda o güzel gulumsemesini herkese gösterdi eminim binlerce kızın içi gitmiştir. Smooth Criminal ile açılışı yaptı Earth Song,Will you be there, Billie Jeans ve You are not alone ah en hassas olduğum şarkı. Tam o sırada arkadan bir çalışan Michaele bir çiçek getirdi. Herkes şaşkınlıkla ona bakıyordu Arkada şarkının melodisi çalıyordu fakat şarkıyı soylemiyordu "Bu çiçeği hayatıma birkaç günde güzellik katan ve bu cicekler den daha hassas ve daha güzel olan kıza vermek istiyorum" dedi herkes ne olduğunu anlamaya çalışırken Michael bana bakıyordu ve tabi artık herkes gözlerini üzerime dikmisti. Michael beni sahneye çıkarttı ve ben ağlama krizine girmiştim sanırım fazla duygusalim. Bana çiçeği verdikten sonra gözlerime uzun süre baktı ve burnuma minik bir öpücük kondurdu.
Herkesin bana nefretle baktığını gördüm kıskanc dolu bakışlar seni oldurecegim bakışları ve daha fazlası ama benim umurumda bile degildi çünkü şu anda Michaelin bakışları ve gülüşü arasında kayboldum ve kendimi bulamıyorum kendime geldiğimde herkesin suspus olduğunu gördüm umarım çıkışta bir yerde kenara çekilip bogazimi kesmeye kalkmazlar. Mikey biraz urktugumu anladığı zaman kulağıma :
-Korkma sana hiçbir şey yapamazlar
Diye fisildadi umarım bişey yapmazlar ama ona fazlasıyla güveniyorum beni koruyup kollayacagina eminim.
-------------------------
Umarim bu bölümü beğenirsiniz günde 2 bolum yayınlamaya düşünüyorum hatta bu 3 e çıkabilir güzel yorumlarınız için çok teşekkürler medyayla hikaye uyumlu olduğu için böyle bir bölüm hazirladim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Huzura Ramak Kala
De Todo"O gun dunyadaki en sansli insan oldugumu hissettim." Moonwalker sıradan bir kız aslında gece yatmadan önce Michaele iyi geceler ve sabah kalktığında günaydın demesi dışında pardon Michael yazmisim Michael baskılı yastık olacaktı. Ve bir gün mucize...