Bu gün yine büyük bir yorgunluk , baş ağrısıyla uyandım ve giyindim iş başı yapmaya çalıştığım kuafore gittim. Patronum kovulduğumu söyleyince içimden bir küfür savurarak geri yurda döndüm. İşte hep böyle bu hayatta bir şey almak istiyorsan çalışacaksın. Anne baba yok illa çalış herkes kendine bu hayatta anlayacağın. Mesela bu gün yurdun yöneticisi cemal amcanın merdivenden çıkarken bana olan kötü huylu bakışlarını farkettim. Hemen kapıyı kapattım. Keşke hayatımı seçme şansım olsaydı ilk iş kendimi yok etmek olurdu. Bu hem bedenimin rahatlığına hem de ruhumun serbest kalmasına neden olurdu. Ve hayret ediyorum bu gün onu düşünmeden yaptım bütün işlerimi yaptım sevinmedim tabiki ama ona olan sevgim azaldı mı diye düşünmedim değil!
Bir an düşündümde ben senin her şeyini seviyorum sensiz olamıyorum anlasana ben sana aitim yani öyle...
Sen demiştin ya
"önce olacak gibi olur sana tam oldu derken anlarsın ki olan sadece sana olmuş"
Kesin varya bir sürü kız peşinden koşuyordur. Biliyor musun kendimi seri katil gibi hissediyorum. Seni takip ederken beni fark ettiğini biliyorum. Senin için ıslandım,senin için belediyeden inip diğerine binmek senin için herşeyi yaparım. Ama tek bir sorunum var o da sevgilin ben senin bana baktığını hayal ederken sen onun gözlerine bakıyorsun ve dokunuyorsundur kesin.Sen benim veyselimsin. Bana aitsin. Bunun adı her ne kadar platonik te olsa sen hep içimdesin gece uykularımı kaçıran sadece sensin.
Sen benimsin
Günün sözü : Karsısına geçip "niye sevmedin ? " diyemiyorsun. O sevmese de sen kalbin parçalanana kadar seviyorsun. Yaşarken ölmek bu azizim,işte ölüyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Platoniğin Kayıp Günlüğü
Non-FictionBu hikayede anlatılanlar tamamen gerçektir çok yakın bir arkadaşımın başından geçenlerdir Hiç kimse sizin yazdığınız bir şeyi,düşündüğünüz gibi okumaz