Stau în faţa dulapului gândidu-mă ce ar trebui să-mi iau cu mine . Cred că au trecut două ore de când am început să îmi fa bagajul . Consider că am luat tot ce este necesar pentru călătoria mea în ''Închisoare''.Îmi iau cele două valize şi cobor scările unde mama mă aşteaptă cu ochii în lacrimi.-Să ai grijă de tine,să nu uiţi să mănânci,sau să ne suni,ok?îmi repeta ta pentru a nu ştiu câta oară
-Da mamă,am înţeles,nu este nevoie să îmi repeţi de o sută de ori.Te voi suna de îndată ce ajung,spun eu plictisită
-Ba este nevoie deoarece ştiu eu ce uitucă eşti !
-Hai gata terminaţi că mă plictisiţi,spuse Zoey ,sora mea mai mică.Zoey este o copie a mea în miniatiură,amândouă avem părul blond şi ochii albaştri.Diferenţile dintre noi sunt că eu sunt mai înaltă şi mai mare cu doi ani, şi am ochii mai închişi la culoare decât ea.Ea este genul ăla de fetiţă Barbie,fiţoasă care schimbă bărbaţii ca pe şosete.În liceu ea este majoretă şi una dintre cele mai polulare și deștepte fete,iar eu eram o persoană mai retrasă care bine,sunt genul de fată rea , nh degeaba directorul școlii mi-a spus ca trebuie să stau la internat pt a mă educa încă odată și bal bla bla,nu eram la fel de populară ca şi ea,dar mă mulţumeam cu ce aveam.
În timp ce noi vorbeam o maşină parcă stă în faţa casei . Mşina care mă va duce la Internatul Starlling.-Cred că e timpul să pleci,spuse mama luându-mă în braţe
-Ne va fi dor de tine,nu uiţi de noi bine?spuse Zoey luându-mă în braţe şi strângându-mă cu braţele ei mici.
-Staţi liniştite,dacă îmi va da voie în vacanţa de Crăciun voi veni în vizită pe la voi,le mai liniştesc euMă mai îmbrăţişează o dată cu ochii în lacrimi înainte să ne despărţim. Sunt ajutată să urc bagajele în portobagaj după care mă urc în maşină.
Le fac cu mâna până ies din raza mea vizuală şi îmi îndrept atenţia asupra drumului.-Cât va dura până vom ajunge în New York ? îl întreb eu pe şofer
-În jur de şase ore,veni şi răspunsul.Îmi pun căştile în urechi şi ascult melodia mea preferată până cad într-un somn adânc.
Sunt trezită de o zgâlţietură uşoară.Deschid ochii şi îl văd pe şofer care stătea în faţa mea.
-Am ajuns,spuse acesta.
Sar de pe banchetă şi arunc o privire imenseă construcţii din faţa mea.
Am citit undeva că are două parcuri cu verdeaţă,trei trenuri de sport,o sală de sport echipată,un bazin de înot acoperit, peste 300 săli de cursuri,20 de laborotoare echipate cu aparaturi de ultima generaţie,peste 1500 cadre didactice şi o bibliotecă care cuprinde 200.000 de cărţi . Toate care extind pe o distanţă de treizei hectare.Acum când văd unde am ajuns sunt mulţumită de rezultate. Clădirea principală este construită într-un stil gotic la fel şi anexele celelalte.
Unul dintre gardieni se apropie de mine şi mă întreabă :
-Numele tău.
-Bella Thorne,răspund eu şi el mă caută în baza de date.
-Vino cu mine,spuse şi încep să îl urmez.Trecem de clădirea principală şi ajungem unde este internatul.
În partea dreaptă e camera fetelor iar în partea stângă cele a băieţilor, presupun.
-Camera ta este la etajul doi camera numărul şapte Succes!îmi ura acesta şi mă lasă singură să mă descurc..
Urc scările şi caut din priviri camera mea.În cele din urmă îl găsesc şi deschid uşa costantă că era deschisă.Întru în micuţul hol care era departe de cele trei camere.Întru pe singura uşă care era deschisă şi o închid în urma mea.Îmi las bagajele la intrare şi mă trântesc pe patul care după părerea mea era două persoane nu una.Mă ridic într-un final şi îmi analizez camera.În dormitor nu se află decât patul,două noptiere, un dulap pentru haine şi biroul pe care aveam pregătite cărţile şi orarul.Mobila era din lemn masiv şi închis la culoare,podelele erau din scânduri bine lustruite,pereţii erau până la jumătate gri iar tavanul era alb.Toate erau într-o curăţenie şi ordine impecabilă,pe pat era o lenjerie de asemenea de un alb imaculat.
Întru în baia micuţă,de culoare crem unde chiar şi acolo este curăţenie.
Ies şi mă apuc de despachetat când sunt întreruptă de un ciocnit în uşă. Uşa se deschide şi în ea apare o brunetă cam de înălţimea mea.
-Bună, eu sunt Allison,colega ta de apartament,îmi spuse aceasta intrând în cameră şi aşezându-se pe pat.
-Eu sunt Bella ,răspund eu şi mă reapuc de despachetat
-Când ai ajuns?
-De vreo jumate de oră.Tu de când eşti aici?întreb eu
-Eu sunt aici de vreo doi ani,părinţii m-au trimis aici ca să scape de mine,spuse aceasta şi aruncă o privire prin cameră.
-Se pare că avem camerele asemănătoare.În fine, ce părere ai despre internat?
-La inceput am crezut ca e ca toate celelate internate . Dar am văzut pe google niște poze. Pot spune că o ador ,nu chiar asa tare şi abia aştept să înceapă cursurile.
-Mda...nu te bucura prea tare.Profesorii de aici sunt dea dreptul nebuni.O să te omoare cu teme şi meditaţii.Mă cam speriasem de cuvintele ei.Să sperăm că nu va fi chiar aşa.
-Mai e cineva cu noi în apartament?întreb eu
-Da.O tipă pe nume Mellisa care a venit în anul trecut,nu e prea sociabilă.Stă mai mult în camera ei.Acum te las să despachitezi,nu te mai reţin.Ne vedem mâine dimineaţă.După plecarea lui Allison m-am schimbat în pijamale şi m-am pus în pat.
Nu mă culc înainte de ai trimite un mamei un mesaj :"Am ajuns cu bine.Internatulv e superb la fel şi camera mea,îţi voi spune mâine cum a fost prima zi de cursuri.Salut-o pe Zoey din partea mea.Vă pup"
Îmi pun ceasul să sune şi mă învelesc cu pătura până la gât încercând să adorm.În scurt timp mă ia şi somnul şi adorm.
Va urma ...