Hey hey,hey,am revenit dupa o lunga pauza.Stiti voi, sarbatorile de Pasti si toate chestiile.
Mersi ft moolt pt cele 990 vizionari si 66 like-uri !!!****************************
E dimineata .... ma trezesc in baie, dap, nu e de mirare . Dupa ce s-a întîmplat ieri ...... În fine , ma ridic sus încercînd sa-mi refac machiajul.Ma îndrept spre cameră cu disperare , deschid usa si o vad doar pe Ally , care dormea . Nu scot nici un cuvint si ma duc pe partea mea de camera deschizîndu-mi telefonul . E ora 9:40 , am întîrziat la ore . Nu face nimik.
Îmi deschid notebook-ul si intru pe facebook ca sa vad ce mai e nou .
God....iarăși soră-mea și-a tras-o prin cluburi ,offff, adolescenții ăștia nebunatici. Nu ca eu naș fi adolescenta , dar ma compar cu soră-mea cu mult.
Asap , sa trecem la realitate parca un sentiment în care m-am saturat de viata ....
___________________________________Decid sa plec putin pe-afara deși e ora 23:30 , nu am somn. Ma imbrac cu costumul meu sportiv , negru si nelipsitele ghete de la nike .
Ies afara si vad niste "huligani" musculoși care se indreapta spre mine . Unul dintre ei se apropie de mn si imi spune :
-Ce faci ,baby ,la ora asta aici ?
Inima îmi accelereaza , îi simt rasuflarea fierbinte care se apropie spre buzele mele iar eu bat cu pumnii din ce in ce mai tare in pieptul lui. Iar el sare calarîndu-se pe mn.Vreau sa țip dar el îmi acoperă gura cu mîna lui mare. Îmi aduc inte ca am cuțitul da mîna in pantaloni iar ușor imi pun mina in buzunar repede scotînd cuțitul si îmfingîndul în burta . Ma panichez si scot repede cuțitul din el si fug căci gașca lui era pe urmele mele . Intru in internat fugind spre camera mea cu viteza mașinii de curse . Deschid usa si o închid cu cheia punîndu-ma cu spatele la usa așezîndu-ma ușor , Ally era în cameră si ...omg nu pot sa cred ca o face fără mine!Stiu ca suntem foarte nebune dar chiar îmi era poftă sa...Stiu ca-i scurt *si penibil . Dar în curînd pun next.