Capitolul 5

100 6 0
                                    


Ne așezăm la masă cu Jeremy.Îl salut și mă așez,la fel face și Ally.

-Ce mai faci?întreabă Ally .
-Destul de bine,răspunde Jeremy.
Băăi ce părere aveți de noul prof de istorie?
-E super sexy tipul ăsta,nu e indicat să fie profesor deoarece atenția noastră se îndreaptă spre fizicul său perfect,arată ca un zeu,spuseAlly cu un rânjet pervers pe buze.
-Da de unde,nu e chiar vai cine știe ce de capul lui,spuse Jeremy
-Tu ești prost?întreabă Ally. Tipul e cel mai tânăr dintre profesori și e și cel mai chipeș.
-Vă certați pe seama unui profesor?întreabă Jaremy
-Nu.Doar ne spunem punctul de vedere,spuse Ally

Am continuat să mâncăm în liniște fără ca Mady și Nate să se mai cicălească.

***
Am ajuns înapoi în cameră extenuată psihic după ore de fizică și una de franceză.

Mă târăsc pe patul bine aranjat și îmi verific telefonul.Nu am nici un mesaj sau apel de la nimeni așa că îl arunc pe pat.Privesc câteva minute tavanul gândindu-mă la ziua de azi până sunt deranjată de un ciocnet în ușă.

-Intrăăă! strig eu fiind prea obosită să mă ridic și să deschid ușa.
Ally apare cu mâinile pline pline cu batoane de ciocolate și doze de suc.
-Ce ar fi să sărbătorim și noi prima zi de școală?cred că îți place ciocolata?
-Desigur o ador,spun eu intizându-mă după un baton de ciocolată cu alune și caramel . Desfac una dintre dozele de suc și trag câteva înghițituri.
-Cum ți s-a părut prima zi la "mărețul internat Starlling"?întreabă Ally.
-Cea mai obositoare zi ! mă plâng eu
-Ai chef de un film?
-De ce nu?oricum nu mi-e somn.

Ne ducem în camera comună,singurul loc unde aveam tv și ne așezăm pe canapea.După câteva ore mă ia și somnu și mă îndrept spre camera mea unde mă pregătesc de somn.În puțin de zece minute sunt în pat.
Nu pot să dorm,gândul îmi stă la brunetul cu ochii albaștri care îmi tot bântuia gândurile dimineața.Mă tot gândeam la modul ciudat în care ne-am întîlnit și felul în care îmi zâmbea,mă făcea să mă topesc.E ciudat cum a reușit să un loc de muncă la un internat așa mare și renumit ca aceasta,el fiind proaspăt absolvit și fără practică.Dar nu mă grăbesc cu trasul concluziilor așa repede, aștept să aflu mai multe de- talii.După câteva zeci de minute de gândire mă ia în sfârșit și somnul și adorm.
Sunt trezită de un rând de înjurări care vin din spatele ușii.Mă ridic și deschid ușa unde iar Ally nervoasă înjurându-mă de mama focului..

-Ce ai pățit măi?cu înjurăturile astea vei trezi și morții,spun eu.
-Aseară după ce te-ai dus tu să te culci,eu ca o proastă ce sunt am ieșit afară să mă întâlnesc cu Louis iubitul meu.Și ghici ce? întreabă aceasta.
-În primul rând tu ai iubit? Și care e problema că v-ați întâlnit aseară?
-Pff,da am!dar întâlnirile nocturne între elevi sunt interzise.Tu de ce crezi că fetele și băieții stau separat?
-Ca să nu apară conficte între specii?;D
-Nu am chef de glume Thorne!
Eu încep să discut cu tine ceva important,iar tu îți bați joc de mine ...
-Bine,bine, ce s-a întâmplat așa grav?
-Directorului nu prea îi place să audă despre relații armonioase în încita internatului.Iar aseară când eu și Louis am ieșit împreună să facem o plimbare am fost suprinși de cineva exact când ne sârutam.
-Păi ai spus că ați fost la o plimbare,era noaptea,poate nu vă recunoscut acea persoană..
-Ba mai mult de atât,ne-a făcut poze și eram în niște poziții nu cam decente.Am găsit astea la intrarea în camera mea. Nu știu cine le-a pus..spuse Ally și îmi arată plicul cu poze..

Story Of My LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum