Capitolul 4

145 6 0
                                    


-S-a întâmplat ceva?întreb eu.
-Ai făcut o treabă bună în lucrare,şi sunt curios de unde ai ştiut atâtea lucruri despre perioada mazistă,lucrurile astea nu se fac în liceu.
-Ştiu,le-am făcut în gimnaziu dar mie mereu mi-a plăcut istoria şi al doilea război mondial,spun eu.

Scott se ridică de pe scaunul lui şi înconjoară catedra ajungând în faţa mea.Se reazăma de ea şi îşi împreunează mâinile privindu-mă atent.
Simt cum roşesc sub privirile lui şi întororc capul într-o parte.Nu înţeleg ce se întâmplă cu mine în preajma lui,eu nu păţesc asta prea des.

-Eşti o fată frumoasă,pari întelegentă şi văd în tine un bun ponteţial,cu puţină muncă şi efort din partea ta,vei ajunge departe,spuse Scott şi de data asta pot să jur că m-am făcut roşie ca focul.
-Mulţumesc,murmur eu.
-Cred că ar trebui să pleci, nu vreau să te reţin, ne vedem la ora viitoare.

Îmi iau cărţile şi ies din clasă împuşcată.Ally mă aşteaptă sprijinită de perete.

-S-a întâmplat ceva? eşti cam roşie la faţă,mă întreabă aceasta.
-Nu sa întâmplat nimic,profu a vrut să mă felicite pentru munca depusă.
-Ok,dacă spui tu.Hai să mergem la cantină că dacă mai stăm mult rămânem flămânde.

Am ajuns în sală de mese trecem pe la bufet iar eu îmi iau o porţie de cartofi prăjiţi cu salată şi un pahar de suc de portocale,iar Ally o porţie dublă de aripioare picante şi o colă dietică.

În curînd pun capitolul următor , mai probabil mîine, scuze ca-i scurt .
Și mersi pt cele 31 vizonari , nu mă așteptăm să am 31 în doar 4 zile !

P.S.în imagine e Bella

Story Of My LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum