Capitolul 6

109 7 0
                                    


-Nu ai habar cine te urăște atât de mult ca să-ți facă rău?întreb eu.
-Habar nu am,dar dacă pozele astea ajung la director,ne vom alege cu o detenție cu toată frumusețea,răspunde Ally

***

Primele ore au fost îngrozite,iar Ally m-a stresat tot timpul cu afurisitele alea de poze.Acum eram în pauza de masă la cantină și ne storceam creierii sî găsim o soluție pentru asta.Sau cel puțin Ally încearcă,eu sorbeam liniștită din sucul meu.Privesc în dreapta și îl văd pe Scott cum se apropie de masa noastră.Se oprește în dreapta lui Ally.

-Pot să vorbesc cu tine?o întreabă el.

Ally îl privește câteva secunde susprinsă înainte să dea din cap și să se ridice.Se îndreaptă spre un colț mai liniștit și încep să vorbească.Nu pot auzi ce spun dar nu-mi fac griji Ally îmi va spune oricum.Ea stă cu spatele dar după poziția ei rigidă ori este nervoasă ori șocată de cea ce i se spune.Pe fața lui Scott nu se poate citi mai nimic, dar cu vreo alte câteva minute Ally se întoarce cu o față șocată de parcă ar fi văzut o fantomă.

-Ce s-a întâmplat?întreb eu.
-Pozele originale sunt la Scott...
-Pooftim?! Dar cum e posibil așa ceva?întreb eu.
-Un elev i-a adus azi pozele ca să le ducă directorului,dar fiind mult prea devreme,Scott le va duce după ore.Nu mi-a spus numele elevului.Trebuie să mă ajuți să recuperez pozele și să îl omor pe cel care a făcut asta!!!
-Ok...dar cum recuperăm pozele?
-Din câte știu eu Scott are curs la ora asta la o clasă,noi ne vom strecura în biroul lui și vom pune mâna pe afurisitele alea de poze...
-Dacă ne prinde suntem ca și moarte!
-Nu se va întâmpla nimic dacă ne mișcăm repede și fără urme

***

Ne aflăm pe coridor lângă ușa biroului lui Scott,eu ținem de șase în caz că vinea cineva iar Ally se asigură dacă ușa este deschisă.Spre fericire era deschisă,intrăm înuntru și închidem ușa după noi.

-Eu caut în dosarele de pe rafturi iar tu în birou.Spuse Ally

Deschid sertarele,în cele de jos erau doar niște manuale și documente.O poză de pe birou îmi atrage atenția .În ea era Scott cu mama lui și o tânără,după părerea mea cred că e sora lui..

-Ai găsit ceva?întreabă Ally
-Nu,încă să mai încercăm ..Caut prin dosarele de pe birou dar nu găsesc nici acolo nimic.Rămân împietrită la fel și Ally când auzim pași pe hol
Ușa se deschide....

Va urma....
Cum credeți , cn a deschis ușa ?

Story Of My LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum