Capitolul 7

103 8 5
                                    


Ușa se deschide și Scott ne surprinde în flagrant .Eu rămân cu o expresie șocantă și închit în sec,la fel și Ally .

-Voi ce căutați aici?ne întreabă Scott uimit
-Ahh păăi ...noi am venit să vedem ce mai faci,mă grăbesc eu să spun înainte ca Ally să spună vreo prostie.
-Aha,deci careva să zică va fost dor de mine,spuse Scott având un rânjet tâmp pe fața lui frumoasă.Lăsați prostiile și spuneți mai repede de ce îmi căutați prin lucruri.Voi știți că puteți fi exmatriculate pentru ăsta?
-Vreau acele poze,spuse Ally

Ea e proastă sau se face?Sa dat singură de gol și pe mine la fel.Cred că vom primi o detenție foarte frumoasă dacă nu vom fi exmatriculate . Scott ne privea calm și într-un fel amuzant de situație.

-De ce să ți-le dau?Doar ai citit și tu regulamentul,trebuie să le duc la director.

Ally mă privea speriată

-Și tu ai intrat în probleme domnișoară,spuse Scott privind spre mine.
-Eu? De ce? Nu am făcut nimic,mă plâng eu.

Scott izbucnit într-un hohot de râs.

-Nu ai făcut nimic?Ai intrat prin efracție în biroul meu și ți-ai acoperit prietena.
-Hmmm...dacă stau să mă gândesc mai bine ușa era deschisă noi nu am forțat-o cu nimic,spun eu.
-Mai și comentezi deasupra . Ally tu poți pleca,am  ceva de discutat cu colega ta.
-Cum rămâne cu pozele?întreabă Ally .
-Mă mai gândesc

Ally pleacă. Scott ocoli biroul și se puse pe scaunul din piele de după el,făcându-mi semn să mă așez pe scaunul din fața lui.

-De ce ați intrat aici fără să știe nimeni?Dacă intra altcineva și nu eram eu?
-Nu știu ce s-ar fi întâmplat.

-Ai o pereche de ochi foarte frumoși.
-Mulțumesc,răspund sec.

Privirea lui se oprește asupra buzelor mele

-Ai în gând să săruți o elevă?întreb eu
-Poate,de ce nu?

Înainte să îmi ceară scuze,și-a întis capul spre mine prizându-mi bărbia  .Buzele ni s-au atins..Ma prins cu un braț de talie și m-a tras mai aproape.Simțeam o senzație ciudată în stomac și picioarele începură dă mi-se înmoaie.Mai fusesem sărutată și înainte dar niciodată niciodată nu simțeam așa ceva.Ne-am despărțit de un oftăt.

-Îmi cer scuze,m-am lăsat dus de val,spuse el.
-Nu-i nici o problemă spun și părăsesc repede biroul.Îl aud strigându-mă dar fug în camera mea și mă trântesc pe pat..

Va urma la 15 like-uri.
Păreri?

Story Of My LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum