Chapter 6

679 18 3
                                    

След като се прибрахме Мо беше мълчалива. Седнахме на леглото в стаята ми, на няколко пъти се опита да се изправи, но за няколко секунди, защото й се завиваше свят. Лекарите й бяха дали някакви успокоителни за главоболието.

 - Добре ли си?

Поседях няколко секунди след като не получих отговор. Станах и отидох до нея.

 - Ще изпия едно хапче за сън и ще си легна. Лекаря каза, че е нормално да съм леко замаяна от успокоителните и също, че е добре да поспя.

Просто кимнах и седнах на леглото. Гледах я как се подпира на стената, а после и на шкафа за да стигне до хапчето. Запрепъва се към мен, но накрая краката я предадоха и тя се стовари върху мен. Бях я прегърнал, след като тя извърна глава към мен, устните ни бяха на сантиметри едни от други.

 - А-аз много съжалявам ...

Мо заекваше, опитвайки да се освободи от прегръдката ми.

 - Недей ...

Секунда след това силно притиснах устните си в нейните. Бяха толкова сладки, може би резултат от черешовия й гланц. Този път за мое учудване Мо отвърна на целувката ми и позволи да вляза в устата й. За кратко се отделихме един от друг, не съм сигурен дали тя успя да си поеме дъх преди отново да се нахвърля върху вече червените й устни. Захапах леко едната и миг по-късно усетих ментовия й дъх. Оставих я на леглото и се качих върху нея. Ръцете ми бяха ту на леглото, ту на кръста й, докато нейните нервно се бяха забили във врата ми, леко скубейки косата ми. Не осъзнавах какво правя всъщност. Докоснах гърдите й с едната си ръка, а другата плъзнах под тениската, пипайки корема й. Едва тогава усетих съпротивление от страна на Мо. Изтощеното момиче под мен едва успя да премахне ръцете ми от тялото си, карайки ме да се върна в реалността. Видях уплашеното й лице, тя леко се изплъзна от леглото, падайки на земята.

 - Мо, какво првиш? Ще се нараниш, по дяволите!

Изругах, ставайки от леглото и помагайки й да стане. Тя се пое на ръката ми и се сгромоляса на леглото отново, този път лишена от моето присъствие.

 - А-аз ...

Чудеше се как да обясни станалото, по-скоро на себе си от колкото на мен.

 - Н-не знам какво ми стана ... М-може да е ... от приспивателното.

Тя поклати глава, докато се изправяше в седнало положение, после сви коленете до гърдите си и зарови глава в тях. Аз до сега просто си стоях и наблюдавах действията й. Когато седнах на леглото, тя ме погледна.

RevengeWhere stories live. Discover now