Chapter 8

589 17 2
                                    

Не можех да повярвам какво правя, но не можех и да го отблъсна. Никой не би ми повярвал колко много исках да премахна ръцете му от себе си, да го ударя и да си тръгна, но нямах силите да го направя ... Контрола му над мен се увеличаваше. Стенанията се изплъзваха от устните ми, дори не ми пукаше за хората, които могат да минат и да ни видят.

Главата на Хари все още беше върху врата ми, къдриците му ме гъделичкаха, докато правеше поредната смучка върху кожата ми.

 - Стоят ти перфектно ... - изстена Хари, когато погледна към мястото пред себе си. Аз завъртях очи, а той отново ме целуна. Усещах допира му върху бедрата си, докато стъпих на земята все още силно притисната към стената. Късата рокля се беше набрала и почти се виждаше бельото ми. Перверзния поглед на Хари огледа тялото ми за краткото време, в което бяхме разделени. После той сложи една от силните си ръце на кръста ми и ме придърпа към себе си, малко след това усетих пръстите му върху дантеленото си бельо.

 - Вече си мокра, а дори не съм започнал! - наглата му усмивка се разпростря на лицето му, а аз усетих как се изчервявам. След като продължи интимния си допир Хари напълно контролираше емоциите в тялото ми.

 - Не-недей ... - казах без дъх, а той се изсмя, когато дръпнах ръката му. Аз затворих очите си очевидно вече по-трезвена от преди и не сдържах една от сълзите в очите ми. Защо плачех всъщност? Чувствата ми бяха по-объркани и от разпилените къдрици на Хари.

 - Защо плачеш, по дяволите? Знаеш, че го искаш! Просто егото и невинността ти ...

Нима наистина каза това? Не знаех причината, но ме заболя.

 - Какво за тях, Хари? Първо егото ми определено е по-малко от твоето и второ ти си последния човек, който искам да ми отнеме девствеността!

Изкрещях всичко това в лицето му, а след това главата ми се замая, сякаш думите са изчерпали цялата ми енергия, която преди около десет минути дори ми беше в повече. Съзрях хора, които са чули всичко, което казах, но в момента бях фокусирана върху следващите думи на Хари.

 - Така ли мислиш? Защото точно преди няколко минути щях да те доведа до оргазъм, само целувайки те.

Това не беше вярно ... може би малко, но нямаше да си призная. Много добре знаше, че никой не ме докосвал преди.

RevengeWhere stories live. Discover now