Chapter 10

962 59 24
                                    

Гледна точка на Хари

Сутринта се събудих рано, не защото не ми се спеше, а защото не издържах на напрежението. Това беше едно момиче. Всъщност това е Мо. Моята Мо ... Глупости, Хари! Не е твоя. Чувството за собственост ме беше обладало напълно. Тя имаше живот и трябваше да я пусна. Но нали исках да отмъстя? Това беше преди ... Досега не съм бил толкова объркан през целия си живот и това ме плашеше. Леко станах от леглото, за да не събудя спящото момиче до мен. Никога не съм се събуждал с някого до себе си. По принцип Стив ги гонеше или аз самия им казвах да се махнат от леглото. Разликата, е че сега не исках тя да си тръгва. Реших да посетя стария си приятел, по скоро този на баща ми. Облякох дънки и тениска и преминах през тъмния коридор. Знаех, че този проклет работохолик е в кабинета си. Почуках и влязох без да чакам отговор. Той не каза нищо, беше забучил нос в стотици листи, глупави документи предполагам. Седнах на стола срещу него, той не проговори.

 - Ще вдигнеш ли главата си от проклетата хартия? - не бях способен да чакам или търпя.

 - Добро утро и на теб! - той беше свикнал с грубия ми тон.

 - Трябва да поговорим ...

Наведох глава, а той обърна вниманието си към мен. Подпря се на лакти и зачака да говоря, но аз останах тих.

 - За нея?

 - За нея!

 - Обичаш я?

Моля?

 - Не!

Може би.

 - Мхм ...

 - Добре. Мамка му, ужасен си!

Видях леката му усмивка, но той успя да я скрие преди да стане по-голяма.

 - Исках да си отмъстя и ти го знаеш ...

 - Но се влюби! - той довърши вместо мен.

 - Предполагам. - промърморих тихо, надявайки се да не ме чуе.

 - Хари, това трябваше да се случи. В този мрачен свят, в който си обречен да останеш ...

 - Не ми напомняй! - прекъснах го, защото знаех за какво говори. Защо баща ми не ми остави завод за сапуни? Или кашкавал?

Стив се намръщи леко и продължи.

 - Трябва ти лъч светлина. Някой, който да те извади от всичко това преди да си се погубил. Аз не намерих това момиче, но ти имаше късмет. Не го пропилявай ...

RevengeWhere stories live. Discover now