Oy verirseniz çok severim teşekkür ederim.
Sabah üstümde biri zıplıyorken kaldım sizce kim? Evet ada. Bir insan arkadaşını yatağının üstünde zıplayarak kaldırır mı ya?
Ada herkesten önce kalmış hazırlanmış bir şekilde bizi uyandırmaya çalışmıştı. Artık o Nasıl uyandırma şekli ise . Masal ise benim tersime ada yokmuş gibi davranarak uyuyordu.
İçimden değişik kız dedim. Ben ufacık seste bile kalkar biri olarak şasırdım doğrusu. Yatağımdan kalkıp bavulumdan eşyalarımı alıp banyoya girdim. Ada Emre'nin yanına girmişti , masal hala uyuyordu .
Üstümü giyip tekrar odaya girince bu sefer masalın alarmı çalması ile masal homurdanarak kalkmaya başladı . Bende onu gülerek izliyordum. En sonunda tamamen kalkınca oda eşyalarını alıp banyoya girdi.
Bu sefer masalı beklemekten sıkıldığım için balkona çıktım. Dün akşam Deniz'lerin balkonu. Doğrusu dün neden öyle hissettiğimi bilmiyordum. Peki umrumda mı? Hayır. Umrumda bile değil o kızla ne yapmışlarsa yapmışlardır beni ilgilendirmiyor ki.
Masalın seslenmesiyle odaya girip masala gülümseyerek baktım.
"Günaydın masal"
"Günaydın tatlım . Hadi aşağı inelim kahvaltı ediyordur herkes."
"İnelim de Ada'yı arasaydık."
"Gelir o birazdan arya ya inelim biz onu hiç bekleyemem."
Başımı sallayarak asansöre doğru yürümeye başladık. Tam bu sırada ise bizim biraz uzaklığımızda ki olan Odalardan biri açıldı. Dışarıya Deniz ve dün Deniz'lerinin odasında ki balkonunda adını bilmediğim kızla beraber çıktı. Sanırım sevgililerdi .
Kız heyecanlı heyecanlı birşeyler anlatırken Deniz onu dinliyormuş gibi davranıyordu . Ama yüzünden çok iyi anlaşılıyordu ki sıkıldığını. En sonunda onlara bakmayı kesip gelmiş olan asansöre bindim. Kapı kapalınca masal '1' tuşuna basınca yavaş yavaş inmeye başladı.
Asansörden indikten sonra kahvaltı salonuna geldik. Masalın dediği gibi herkes buradaydı neredeyse. Ada'yla Emre bir masada gülerek birşeyler konuşuyordu. Ada bizi gülünce gülerek el salladı. Onlara doğru yürümeye başladık.
Masaya geldiğimizde Emre.
"Günaydın kızlar "
"Günaydın Emre"
"Günaydın enişte"
Evet bunu masal demişti. Ada utanmaya başlamışken Emre ve masam gülmeye başladı. Bende sandalyemi çekip oturdum . Masal kendine yemek almaya giderken Emre bana dönerek
"Nasılsın arya"
"İyi sen"
"Bende iyi"
Emreyle konuşma şeklimiz bundan ibaretti . Masal bir tabak dolusu yemekle gelince ister istemez gülümsedim. Dün otobüste biraz konuşmuştuk ve masal kendinin çok yemek yediğini ama kilo almadığını söyledi. Doğrusu bende öyleydim.
Yemeklerimizi gülerek yedikten sonra hazırlanmak için yukarı çıktık. Hemen bikinimi ,şortumu ve boş bir tişörtümü alıp banyoya girdim.
Üstümü giyince Deniz çantama havlumu güneş kremimi alıp kızları beklemeye başladım. Bu arada fotoğraf çekilip ınstagrama koydum.
Ben ınstagramda dolaşırken kızlarda hazırlanmış bir şekilde aynadan kendilerine bakıyorlardı.
"Güzelsiniz güzel hadi gidelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçim
Fiksi RemajaYeni hayat istiyor. Yepyeni bir hayat. Mutlu olacağı, arkadaşları olacağı bir yaşam. Peki ya arada kalmışsa? Seçim yapması gerekiyorsa? O kimi, neyi seçicekti? Seçtiği her neyse mutlu olabilecek miydi?