SIKICI DERSLER

11 1 0
                                    

Sabah uyandığımda bitkin bir haldeydim. Hemen kalkıp banyoya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp hızlıca hazırlandım. Kahvaltı etmeye bile vaktim kalmamıştı. Ah ne diye alarm kurmazdım ki ben. Hemen koşar adımlarla taksi durağına gittim ve taksiye atlayıp okulun yolunu tuttum. Bir yandan da saate bakıp geç kaldığımı düşünüyordum. Hemen okula geldiğimde ise bahçede kimse yoktu. O hariç. Dün çarpıştığım çocuk bana cevap bile vermeden desem daha doğru olur. Duvara yaslanmış bir şekilde sigarasını içiyordu. Bu kadar mesafeden bile o kadar yakışıklı görünüyordu ki. Amaan ne diyorum ben. Sanırım ona baktığımı anlamış olacaktı ki o derin masmavi gözleri öfkeyle bana bakıyordu. Vücuduma birden titreme geldi ve hemen bakışlarımı kaçırıp merdivenlerden çıkmaya başladım. Sınıfıma geldiğimde ise derin bir sessizlik olup bütün gözler üzerime odaklandı. Bu durum dan artık çok rahatsız olmaya başlamıştım. Yeter ama. Hocadan özür dileyip en arkada boş bir sıra bulup oturdum. Hoca derse tekrar geçince bende derse odaklandım. 

*****

Teneffüste yanıma tatlı bir kız geldi. Kız bana gülümsedikten sonra karşıma oturup biraz beni izledi ve konuşmaya başladı.

-Merhaba, ben Merve. diye söze başladığında anladım arkadaş olmak istiyordu. 

-Merhaba, ben de İrem Yağmur dedim. Merve karşımda gülümsüyordu. 

-Pekala, hangi ismini söylememi tercih edersin dedi.

-Fark etmez deyip kestirip attım.Cidden de fark etmezdi insanlar ne demek istiyorsa onu desinler. Merve'yle biraz sohbet ettikten sonra çok sevecen ve tatlı gelmeye başladı. Okulda ilk arkadaşımdı. Merve'yle biraz daha konuşup kantine inmeye karar verdik. Kantinde çikolata su ve kahve aldıktan sonra masalara yöneldik. Köşede kocaman bir masa vardı ve oraya ilerlemeye başladım. Merve de beni takip ediyordu. Masaya oturduktan sonra Merve bana baktı ve konuşmaya başladı.

-Buraya oturamayız. Hadi kalk gidelim başımız belaya girer. Demesiyle benim anlamlandıramadığım sorular beynimde dolanmaya başladı. 

-Neden kalkıyoruz? Ayrıca ne belası? Diye sordum.

-Burası Barış'ın çetesinin masası kimse oturamaz kalk hadi diyerek beni ikna etmeye çalıştı faka olmadı Barış da kimdi? Ne demek çeteydi? Allah aşkına burası nasıl bir okul böyle? Zihnimdeki sorular iyice artarken Merve birden susmuştu ve bu bana garip gelmişti. Önümde duran vücuda baktığımda ise bu Merve değildi. 

*******

ARKADAŞLAR KISA BİR HİKAYE OLDU AMA KUSURA BAKMAYIN..

İÇİMDEKİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin