BEDENİMİ SARAN KORKU

14 1 0
                                    

İşte oydu.. Çarpıştığım çocuk. Neden bana öyle bakıyordu. Sanki birazdan öldürecekmiş gibi bakması beni iyice korkutuyordu.. Merve'nin konuşmasıyla zihnim dekiler uçup gitti. 

-Şşşeeyy... Biz de tam gidiyorduk "Barış". Demesiyle gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. Demek barış buydu. Herkesin korktuğu adını söylerken bile korkarak söylediği kişi. Ben buna sinirlenmiştim. Ne demek onun masası. Hayır efendim kalkmıyordum. 

-Hayır, biz daha burada oturuyoruz. Ne demek sizin masanız. Ben burada oturup kahvemi içicem müsaadenle deyip oturdum. 

Bakışları anında daha da sertleşti ve ben hafif de olsa korkuyordum ama belli etmiyordum. Birden kolumun sıkılmasıyla canım o kadar yandı ki ağzımdan bir bağırtı kaçtı. Bütün gözler bize çevrildi ve herkes birden sessizliğe gömüldü. Taki o yani "BARIŞ" konuşana kadar.

-Öz güvenini beğendim fakat beni sinirlendiriyorsun. Yeni geldin diye ses çıkarmıyorum derhal buradan siktir olup gidiyorsun demesiyle gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. 

-Sen ne terbiyesiz birisin be. Karşında bir kız var "HAYVAN" diyerek sinirle bağırdım.

Gözleri birazdan alevler saçmaya başlayacak diye korkuyordum fakat hala sinirliydim. 

-Ses tonuna dikkat et. Diye birden bağırdı. 

-Bana emir verme. Sakın bana emir verme. Diyerek yanından geçtim bir adım dahi atmadan bileğimi tuttu ve beni peşinde sürüklemeye başladı. 

-Bırak beni. Canımı acıtıyorsun. Hayvan herif, kime diyorum ben Gerizekalı diye bağırırken sesim yankılanıyordu. 

Birden beni duvara ittirdi ve sert duvarla sırtım birleşince canım yanmıştı. Yüzümü buruşturmakla yetindim ve bana sinirli gözlerle bakan bir Barış bana oldukça yaklaşıyordu nefesimi yüzüme vererek konuşmaya başladı.

-Bana bir daha sakın küfür etme duydun mu yoksa seni bitiririm. 

-Ben gitmek istiyorum. Bırak. Dedim ama nafile. Sanki ben bir şey demiyordum.

-Ben izin verene kadar adım dahi atmayacaksın. Duydun mu beni diye bağırdı.

-Şşşey... Evet duydum. Dedim ve gözlerim yanmaya başlamıştı ağlamamak için çabalıyordum  onun karşısında değil şuan değil susmalıyım ağlama sakın sus..

*****************

ARKADAŞLAR ŞİMDİLİK BU KADAR KISA BİLİYORUM FAKAT SINAVLARIM OLDUĞU İÇİN YETİŞTİREMİYORUM.. SİZLERİ SEVİYORUM.

İÇİMDEKİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin