Část 6.

748 83 7
                                    

"Pojďme si zahrát flašku!" zařval Kris na všechny. "Joo, flaška!" přidal se Lay. Bylo už dost pozdě. Chen usnul pod stolem a Tao zmizel na záchodech. Jenom já a Xiumin jsme seděli u stolu a koukali na Krise a Laye, jak se hádají, kdo začne točit. Tohle bude ještě zajímavé...

Pizzerie, 23:30
Divím se, že nás odtud ještě nevyhodili. Hraje tu hudba dost hlasitě, všude je něco vylitého nebo rozsypaného, dokonce i rozbitého, Chen spí pod stolem a ti dva imbecilové se překřikujou a nadávají si. Podíval jsem se na Xiumina. Vypadá to, že se na nich dost baví.

"Hoši, ticho! Bude točit Kris." ztrácel nervy Xiumin a táhnul mě k nim. Sedli jsme si dokola a Kris, až se dohádal s Layem, začal točit flaškou. Padlo to na mě a Laye.

"Chceš pravdu nebo úkol?" podíval se na mě Lay. Kdybych si vybral úkol, hrozilo by, že bych musel někoho líbat a natolik opilý zase nejsem, takže jsem si zvolil pravdu.

"Fajn..." řekl Lay a dělal, že fakt seriózně přemýšlí. Po chvilce z něj vypadlo tohle: "hm.. Lulu, miluješ někoho?"

Mám lhát? Nechci, aby věděli, že jsem se zamiloval do Minseoka. Ten se na mě díval a netrpělivě čekal na odpověď. "Jasně, miluju vás všechny." řekl jsem 'jakože' opilecky a smál se.

Zatočil jsem s flaškou a padlo to na Minseoka a znovu na Laye. Mezitím, co Lay vymýšlel úkol pro Xiumina, což trvalo věčnost, Chen se probudil, nebo spíše jsme ho probudili my a sedl si k nám. Jenže nebyl opilý tak jako my, takže se jenom koukal a únavou si mnul oči.

Po pár minutách Lay řekl: "Xiu??? Líbal ses někdy s klukem?" Němel to být náhodou úkol? To ale bylo všem jedno, hlavně že byla sranda. "Nelíbal, proč?" odpověděl Xiumin.

"Tak teď budeš." usmál se perverzácky Lay. "Polib Luhana." smál se dál. Počkat... Cože?? To mě má jako políbit? Xiumin? Teď? Před nima? Tak to ne... Pořád jsem při vědomí, takže jsem kýval na znamení, že s tím nesouhlasím.

Minseok byl taky dost zaražený jeho úkolem - nechtěl ho plnit. Chen zpozoroval to, že s tím ani jeden nesouhlasí, navíc, on ví, co k Minseokovi cítím, takže naštěstí zakročil. "To by stačilo. Máte toho už dost, jdeme domů." řekl a postavil mě. Já toho nevypil zase tolik, takže jsem bez problémů došel ke dveřím a oblékl si bundu.

Xiumin s tím taky neměl moc problémy, takže mě následoval. Mezitím Chen přivedl Taa ze záchodů. Čekalo se už jenom na ty dva. Jenže těm to bylo jedno. Smáli se dál na zemi a nevnímali okolí.

"Kluci! Jdeme!" řekl Chen a oba dva je postavil na nohy. Automaticky jsem mu šel pomoct aspoň s Layem. Podepřel jsem ho a u dveří mu navlékl bundu a čepici. Pak ještě Kris a mohlo se jít. Šel jsem poslední a když jsem zavíral dveře, uviděl jsem ti spoušť, co jsme tam nechali.

Chen mi mezitím, co jsem oblékal Laye řekl, že už tu nikdo v té pizzerii není, že si to zítra uklidí uklízečky. Podle jeho pokynů jsem zamknul a klíč dal pod rohožku.

EXO DORM, 1:00.
Potáceli jsme se zpátky asi hodinu, ale nakonec jsme to zvládli. Tao si šel okamžitě lehnout na první měkkou věc co našel a to byl náš chlupatý koberec v předsíni. Chen zavedl Krise do pokoje a já pomohl Layovi na pohovku. Ten do chvíle usnul. Přikryl jsem ho a Taa na koberci taky. Krásný to pohled.

Xiumin šel na záchod a já do svého pokoje, kde už ležel Chen. Nebyl vůbec opilý. "Už se těším, jak si zítra nic nebudou pamatovat." zasmál se a já taky. "A díky Chene." poděkoval jsem mu. "Dík... za tamto, myslel jsem, že budu muset utéct nebo tak..." pokračoval jsem. "Ale prosimtě.." řekl a věnoval se mobilu.

"Jdu se osprchovat." řekl jsem a popadl ručník. "Fajn, dobrou." usmál se Chen a zakryl se peřinou. Já odešel do koupelny a dal si studenou sprchu. Bohužel, myšlenky na dnešní 'skoro' incident jsem nezahnal. Neříkám, že bych ho líbat nechtěl... ale raději bych byl s ním sám. Chápete ne?

Vylezl jsem ze sprchy a následně z koupelny. Jenže jsem narazil na Minseoka. "Luhane? Můžu s tebou mluvit?" řekl. "Teď?" Moc se mi nechtělo, byl jsem unavený.

"Jo, teď." řekl, chytl mě za ruku a táhnul k němu do pokoje. Posadil mě na postel a spustil. "Přemýšlel jsem. O tom, co děláš a o tobě celkově. Nechci, aby sis ubližoval, protože nestrpím pohled na to, jak trpíš ty. Nejprve mám otázku a chci, aby jsi mi na ni pravdivě odpověděl." vydal ze sebe nakonec. Stará se o mě až moc.

Kývnul jsem hlavou. "Řekni mi, jak se cítíš předtím,... než se pořežeš.. Chci pochopit proč to děláš..." opatrně se zeptal. Nevěděl jsem, co odpovědět. Prostě mu to řeknu, stejně už nemám co ztratit. Řekl si o to sám.

"No... Cítím se hrozně, jediné co v tu chvíli chci, je alespoň přebít tu nehoráznou bolest uvnitř. Uvědomuju si, že bych to měl řešit jinak, ale nedokážu to ovládnout." přiznal jsem se mu a cítil jsem, jak se mi začínají plnit oči slzami. Xiumin vypadal trochu zděšeně. Aby taky ne, vždyť tohle jsou slova psychopata...

Chvíli mu trvalo, než zpracoval to, co jsem právě řekl. "Odteď už to takhle nebude, slibuju." chytl moje dlaně do těch svých. "Vyměníš si pokoj s Layem a budeš spát tady u mě. Každý den tě budu hlídat, aby sis něco neudělal... Budu se snažit přivést tě na jiné myšlenky a uvidíme po týdnu, jestli se to zlepší." řekl. Zarazilo mě to. Čekal jsem jinou reakci, typu 'jsi psychopat, musíš se léčit.'

Když budu spát s ním, myslím, že na jiné myšlenky příjdu stoprocentně... "Vážně tohle všechno, jenom kvůli takové blbosti?" zeptal jsem se a chtělo se mi zase brečet. "Luhane, tohle není blbost. Pochop, když se takhle cítíš, raníš tím nejen sebe, ale i ostatní." Chtěl tím snad něco naznačit? "Budeme to držet v tajnosti. Ani Chen to vědět nemusí." řekl mi.

"Dobře." odpověděl jsem stručně. Obejmul mě a já znovu mohl cítit jeho vůni. Tak rád bych mu řekl, co k němu cítím, ale nevím, jak by reagoval. Kdyby zjistil, že se řežu kvůli němu... Určitě by to nezvládl. Pak bych obviňoval sám sebe a nezvládl bych to ani já.

"Jdeme spát. Zítra bude lépe." řekl a otřel mi slzy. Lehli jsme si a já únavou do pár minut usnul. Možná se vám zdá, že musí být jasné, že mezi náma něco je, ale není. Ani zdaleka nevím, co cítí on. Protože takhle se ke mně choval vždycky. Teď mám v hlavě jenom zmatek, je to strašný pocit...

hey, hyung. i love you /completed/Kde žijí příběhy. Začni objevovat