Ad Lena:
'Waar blijven Jade en Lilly nu?' Ze kunnen me nu toch niet in de steek laten. We gingen samen naar een feestje. Los gaan en ons van niemand iets aantrekken, dat was ons plan.
Toen het uitging met Jason, kon ik aan niets anders denken dan aan zijn goddelijk lichaam en aan zijn haar dat elk moment van de dag goed lag.
'Jason, Jason Jason.' nog steeds kan ik alleen maar aan hem kennen. Hij heeft men hart gebroken maar toch hou ik nog steeds van hem. Hij heeft het dan wel met Michael mijn beste vriend gedaan maar toch. Hij was mijn eerste keer, de eerste jongen die me zo kon laten voelen alsof ik een prinses was.
Tranen die lopen over mijn wangen terwijl ik de foto van mij en Jason, zijn lievelingsfoto op de grond gooi. Ik moet stoppen met aan hem te denken, hij is het niet waard.
Ik wacht nog eventjes voordat ik dan alleen naar het feestje ga. Ik moet niemand hebben die me zegt hieveel ik wel of niet mag drinken. Ik ben 17 jaar dus oud genoeg. Ik kan best voor mezelf zorgen en vanavond zal ik die ROTzak vergeten.
Ad Isaac:
Waarom hebben ze Allison gedood? Waarom?
We waren nog niet zo lang samen maar toch voelde ik dat we nog heel lang samen zouden zijn. Tot nu dan, ze is dood. Toen ze in Scott haar armen lag, voelde ik me zo verdrietig. Scott was nog altijd het belangrijkste voor haar en dat wist ik. Maar ik heb gewoon geen afscheid van haar kunnen nemen, heb niet kunnen vertellen hoeveel ik van haar hou en al dat soort stuff.
Ik hoor luide muziek wanneer ik naar huis wandel en het enigste wat ik kan denken is 'feesten en veel drinken dat is wat ik moet doen.'
Ik ga op het geluid af en zoek naar de bar waar ik meteen 2 cocktails bestel en ze achter elkaar op drink. Ik weet dat ik rustig en niet te veel moet drinken , maar dat kan ik niet. Ik wil niet meer terugdenken. Ik wil dat moment niet meer opnieuw beleven.
Na nog een paar cocktails besluit ik om te gaan dansen, alle als je dat dansen kunt noemen.
Ik zie een meisje losgaan op de dansvloer, ze is knap en heeft zo te zien al wel wat op.
Ik ga erop af met 2 cocktails in mijn arm, na een paar keer bijna te vallen. Sta ik naast haar en ze is nog mooier dan daarnet. Ze heeft bruin haar net zoals Allison. 'ISAAC stop niet aan haar denken. Ze is er niet meer, drink en vergeet haar.' zegt een kwade stem in mijn hoofd.
Ik knik en drink de cocktail snel leeg en geef dan de andere aan het meisje. "Thanks knapperd." zegt het meisje.
Het meisje dringt het helemaal leeg en gooid het bekertje op de grond. Ze komt dichter naar me toe. Eerst beheers ik mezelf nog en duw haar een beetje weg.
Wanneer ik de alcohol na een tijdje begin te voelen kan ik haar niet meer weerstaan. Mijn gedachten staan op nul. Ik trek het meisje naar haar toe en kus haar wat al snel in een passionele kus verandert met veel alcohol smaak.
JE LEEST
A Special Life
WerewolfLilly is een meisje waarvan heel haar leven verandert door die ene speciale beet. Ze moet alles verbergen voor haar vrienden. Ze wordt sterker, sneller en machtiger. Iemand die andere van haar soort nog nooit gezien hadden, ze is speciaal. Maar wa...