ad Isaac:
Ik kijk Lena diep in haar ogen aan, ik wist dat ze niet zomaar een meisje was. Ik had een voorgevoel, ik wist diep in me dat ze speciaal is. Maar zo speciaal? Dat had ik me nooit kunnen bedenken. "Weet je wat ik denk?" vraag ik. "Nee, ik kan alleen gedachten horen van mensen die het slecht met me voor hebben, dan weet ik wat ze gaan doen. Iemand anders hun gedachten kan ik niet lezen."
Opgelucht zucht ik. "Lena, ik moet je ook iets vertellen. Jij hebt me jou geheim verteld, dan ga ik die van mij ook vertellen. Ik ben namelijk ook niet zomaar een mens, ik ben een weerwolf." Lena glimlacht naar me. "Dat weet ik, Liam, Scott en Derek zijn ook weerwolven. Lilly een goede vriend van mij ook."
Ik kijk haar raar aan. Hoe weet zij dat? "Ik heb jullie horen praten." antwoord ze precies op de vraag van mijn gedachten. Ik knik zachtjes. Ik voel me tot haar aangetrokken. Ik denk aan Allison. Ze zou dit willen, ze zou me gelukkig willen zien dat weet ik zeker. Het voelt alsof ik haar ga verraden als ik doe wat ik wil doen. "Isaac doe maar, ik wil je gelukkig zien." Hoor ik de stem van Allison zeggen. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht. Ze is hier bij me.
Ik leun naar Lena toe, ik druk zachtjes mijn lippen op die van haar. Ik voel haar schrikken maar even later kust ze me terug. Ze trekt zachtjes aan mijn haren, wat zo goed doet. Ik laat een zachte kreun. Na een tijdje stoppen we beiden om op adem pauze te komen, Lena kruipt dichter naar me toe. Ik doe een arm om haar heen. Ik wou dat dit moment voor eeuwig kon blijven duren.
Ad Liam:
Lilly is in mijn armen inslaap gevallen. Ik denk na over wat ze allemaal over haar gezegd heeft. Ze is geen normale weerwolf, ze heeft nog andere gaven. Ik ga morgen aan Lilly vragen of ze het erg vind als we het tegen Scott gaan zeggen. Het is namelijk beter als we weten wat Lilly precies is.
Ik kijk naar Lilly die op mijn borst ligt. Ze was daarstraks overstuur. Ze vertelde me dat ze het niet meer leuk vind. Dat ze gelogen heeft tegen haar beste vriendin en dat ze ineens zo snel, sterk en een goed gehoor heeft gekregen. Ik snap haar wel, het is niet gemakkelijk. Ik weet nog mijn eerste dagen, die waren heel verschrikkelijk. Gelukkig dat Scott er was, anders weet ik niet wat ik gedaan zou hebben.
We zouden er nu extra goed moeten zijn voor Lilly, ze had voordien al niet zo'n gemakkelijk leven en nu is het voor haar nog erger.
Lilly is een meisje dat heel sterk lijkt, maar dat is ze niet. Ze vertrouwd namelijk maar 3 mensen, Lena, Jade en ik. Haar hele familie heeft haar achter gelaten, het enigste wat ze overhield was het huis waar ze nog altijd in woont.
JE LEEST
A Special Life
WerwolfLilly is een meisje waarvan heel haar leven verandert door die ene speciale beet. Ze moet alles verbergen voor haar vrienden. Ze wordt sterker, sneller en machtiger. Iemand die andere van haar soort nog nooit gezien hadden, ze is speciaal. Maar wa...