Ad Derek:
Lilly is uitgebroken, ze is weg. Samen met Liam, Scott en Stiles zijn we opzoek naar haar. We hebben heel het bos uitgekampt maar nergens is ze te vinden. Als iemand haar ziet dan zijn we er geweest. Dan zal de hele bevolking opzoek gaan naar het 'beest' en dan zijn we hier niet meer veilig. Zeker niet bij volle maan.
"Derek ik ga naar Lydia ze heeft me namelijk gebeld, ze was helemaal overstuur." hoor ik Stiles zeggen. "Oke is goed, bel ons als ze iets heeft gezien ofzo he?" vraag ik. Misschien heeft Lydia dode mensen gezien met snijwonden? "Oke, Scott ging me bellen als jullie Lilly gevonden hadden. Dus dan ga ik maar." zegt Stiles.
Eerst konden we het beide niet goed vinden met elkaar, maar nu weet ik dat Stiles Stiles is en hij komt vaak wel goef van pas dus opzich is hij niet meer erg.
"Liam Scott kom we gaan naar haar huis, misschien vinden we haar daar?" zeg ik en de twee jongens knikken.
Ad Stiles:
Als ik bij Lydia aankom zie ik haar helemaal overstuur op haar bed liggen. Meteen ga ik naast haar zitten.
"Hey wat is er?" vraag ik haar. Ze kijkt me met tranen in haar ogen aan. Net wanneer ze iets wilt zeggen. Lopen de tranen weer over haar gezicht. Ik doe mijn armen over haar heen en probeer haar te troosten.
Als ik rondkijk in haar kamer zie ik dat er heel wat spullen kapot op de grond liggen. Zelf het fotokadertje van haar en haar mama. Normaal draagt ze daar altijd veel zorg voor, wat zou er gebeurt zijn?
Als Lydia uitgesnikt is kijkt ze me met betraande ogen aan. "Stiles het is mijn mama. Ze is ...."
Ad Jade:Er is iets raar met Lilly. Vroeger zou ik weten wat er met haar was, maar na het feest is ze verandert.
Ze was altijd voor mij een openboek letterlijk. Nu lijkt het wel alsof ze me buitensluit. Me niet laat binnen kijken in haar gedachten.
Soms als ze gaat rennen naar school is ze zelf sneller als mij. Er is iets met haar en ik zal er snel achterkomen.
Mijn gedachten worden verstoord door de bel. Wie belt er nu nog zo laat aan de deur? Als ik opendoe zie ik 3 jongens staan. De voorste jongen is niet mis. Wat zeg ik nu? Hij is hot!
"Is Lilly thuis?" vraagt een jongen met zwart haar. "Uhm ik ken jullie niet dus dat zeg ik niet." en wil de deur dicht slaan.
"Wij zijn Derek Liam en Scott, wij zijn vrienden van Lilly en we willen zeker weten dat ze veilig thuis is." hoor ik de knappe jongen, namelijk Scott zeggen.
Ik twijfel maar denk dan wat voor kwaad het kan als ik zeg dat ze ligt te slapen. Ik kan Scott toch moeilijk niet helpen. Wie helpt er nu niet graag knappe mensen die dan ook nog eens heel gespierd zijn?
"Ja ze ligt boven te slapen." antwoord ik, ik krijg drie bedankjes terug en dan zijn ze weg.
Wie waren die jongens? Was Lilly bij hun terwijl ze tegenbmij zei dat ze verdwaald was? Heeft ze tegen mij gelogen zonder dat ik het wist?
JE LEEST
A Special Life
WerewolfLilly is een meisje waarvan heel haar leven verandert door die ene speciale beet. Ze moet alles verbergen voor haar vrienden. Ze wordt sterker, sneller en machtiger. Iemand die andere van haar soort nog nooit gezien hadden, ze is speciaal. Maar wa...