the three

186 11 6
                                    

Ad Lilly:

Ik wordt wakker in de armen van Liam. Soms wil ik zo graag toegeven aan mijn gevoelens voor hem. Gisteren voelde het zo goed om hem alles te vertellen. Hij luisterde naar mij zoals nog nooit iemand had gedaan. Het leek precies of hij me snapte.

Ik weet ook wel dat hij een weerwolf is een beta net als ik. We zijn beide gebeten door Scott een alfa. Liam vertelde me ook dat Scott ons beide biet expres heeft gebeten. Gelukkig maar. Hij vertelde me ook dat ik anders ben dan hem en andere weerwolven.

Langs de ene kant vind ik het wel cool om anders te zijn dan andere. Maar langs de andere kant voel ik me dan ook weer zo eenzaam. Niemand die zo is als ik, of toch niemand die zo is als ik die ik ken.

"Lil?" hoor ik Liam vragen. Ik kijk op recht in de ogen van Liam. "Hey Li." zeg ik zachtjes. "Waar zit je met je gedachten?" hoor ik hem vragen. "Bij wat ik ben. Ik wil niet de enigste zijn Liam." zeg ik. "Lil als jij het goed vind gaan we vandaag naar Scott. Misschien weet hij wat meer." hoor ik hem zeggen.

Ik denk na, wil ik wel dat Scott en andere weerwolven het weten. Straks vinden ze dat ik een gevaar voor hun ben.

"Lilly we zijn er voor je. Dat moet je weten." hoor ik Liam zeggen en dan knik ik. Ik wil best wel weten wat ik nu eigenlijk ben.

Ad Jade:

"We moeten die twee vinden." zegt Sky "De twee moeten opgeleid worden, anders zullen ze een gevaar voor ons vormen." hoor ik Landon zeggen.

"Wat kunnen ze dan doen?" vraag ik.

"Ze kunnen onze soort doen verdwijnen. Als ze niet weten hoe ze met hun gaven moeten omgaan, zullen ze het verkeerd gebruiken. "

"Jade we hebben jou hulp nodig, jij hebt ook een gave. Je bent niet zoals onze soort Jade. Je kan gedachten horen en nog veel meer. Maar dat heeft zich nog niet allemaal ontwikkeld. Hoe meer je je gave gebruikt hoe sneller je andere gaves zullen ontluiken."

Ik schrik van wat Sky onze leider ons verteld. Ik ben anders dan de rest hier. Ik heb nog meer gaves? Ze hebben mijn hulp nodig?

Alles begint langzaam tot me door te dringen.

"Er is nog één ding dat je moet weten. Als jullie drie jullie krachten samen gebruiken. Zal niemand jullie ooit kunnen stoppen. Jullie worden zeg maar onverslaanbaar." zegt Landon.

"Dat klinkt best wel cool." zeg ik. Onverslaanbaar. Niemand die meer sterker zal zijn als ik. I like that.

"Er is een ding voor dat je vertrekt waar je rekening mee moet houden. Als mensen hier iets te weten van komen. Zullen ze jullie drie zoeken. Vijanden gaan jullie proberen te vermoorden. Dus let goed op."

A Special LifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu