Am i going to die?

94 6 5
                                    

Ad Lilly:

Ik sluit mijn ogen en probeer me te concentreren. Ik haal een beeld van Liam boven en probeer een boodschap naar hem te verzenden. "Het spijt me Liam, dat ik zomaar weg ben gelopen. Ik hou van je, ik mis je en misschien zie ik je zelfs nooit meer terug. Ik ben gevangen genomen, door wie weet ik niet. Kom me halen alsjeblieft." Dit verzend ik naar Liam.

Ik wil hel echt nog terug zien, ik kan niet stoppen met aan hem te denken. Misschien als Liam het wilt, moeten we het proberen.

Voor de zekerheid stuur ik nog een korte boodschap naar Scott.

Net op tijd, ik voel me omhoog worden getrokken. Twee mannen houden me stevig vast. Ik stuur vlug in mijn gedachten een boodschap naar Lena, ze kan best gewoon meelopen zonder zich proberen los te wringen, zo kunnen er geen erge straffen plaatsvinden. Heb het meegemaakt en wil niet dat zij het ook meemaakt.

De twee mannen slepen me vooruit. Net zoals ze dat doen bij Lena. Na een tijdje stoppen we voor een witte deur. De deur gaat open en ze duwen ons naar binnen.

Even later horen we iemand iets vragen een stem die ik van ergens kan. Een andere stem begint luid te praten, het lijkt precies op een spreuk. Niet veel later voel ik daar dan ook de gevolgen van.

Ik schreeuw het uit van de pijn, net zoals Lena en net zoals het andere meisje. Ik weet niet wat er gebeurt, het lijkt precies dat ik verbrand binnenin.

"Waarom doet het zo'n pijn?" Horen we het meisje vragen. "Deze spreuk zorgt ervoor dat jullie samen super machtig zullen worden alleen moet daarvoor eerst een van jullie sterven." Deze zin doet mijn hart sneller kloppen. De andere twee stoppen met gillen maar ik ga door, zal ik degene zijn die sterft? Zal ik Liam dan echt nooit meer zien? 

Ik voel langzaam mijn ogen dichtgaan. Ik hou van je Liam.

A Special LifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu