I follow my heart

78 5 2
                                    

Ad Isaac:

Ik denk na over wat Scott vertelde, maar ook weet ik wat Jade heeft gedaan. Het valt niet goed te praten, althans nu nog niet.

"Scott weet je als Lena er nu niet geweest was, was er nu geen Lilly meer. Ze heeft haar machtigste kracht voor haar opgegeven, ze heeft haar gered. We hebben allemaal tijd nodig."

Scott wilt antwoorden maar krijgt de kans niet. Derek komt er namelijk tussen. "Scott kijk naar het binnenste in je hart. Heel goed. Die zal je zeggen wat je nu moet doen."

Ik zie Scott naar ons kijken. "Sorry jongens dat wist ik niet. Lena echt ontzettend bedankt. Ik zou niet weten wat ik gedaan had als Lilly er niet meer was."

"Ik zou het zo nog een keer doen voor haar of voor jou Jade, alleen laat me zien dat je nog steeds mijn tweelingzus bent die er altijd voor ons was en ons nooit iets kwaad zou doen." Hoor ik Lena zeggen en als ik naar Jade kijkt zie ik haar knikken, ze wandelt zachtjes naar Lena toe en ik weet dat ze iets samen gaan doen. Maar ik wil Lena nog niet bij haar alleen laten, wil niet weten wat er gebeurt als ik het toch doe.

"Ik ga mee of jullie gaan niet." Zeg ik en beide knikken. Lena neemt mijn hand vast en knijp er zachtjes in.

Ik wil je niet meer verliezen.

Ad Scott:
Nu als iedereen weg is kijk ik naar Derek. Ik weet wat ik moet doen maar ik ben bang.

Maar Derek heeft gelijk ik moet het nu doen. Ze zijn zeg maar men dochter en zoon.

"Danku" zeg ik tegen Derek en ren dan weg opzoek naar hen. Ik weet niet wie ik eerst ga vinden, ik weet niet naar waar ik ga, ik volg gewoon mijn gevoel.

Ik weet dat ze zullen snappen dat ik op Jade verliefd ben. Dat ik hier niets aan kan doen. Maar dat is misschien ook het enigste.

Ik weet dat Lilly en Liam verliefd zijn, dat ze het elkaar niet durven te zeggen, dat ze bang zijn voor mijn reactie. Dit is waarschijnlijk ook de rede dat Lilly nog weerwolf is. Nu kan ze de waarheid nog wat langer wegstoppen.

Ad Lilly:
Ik sta voor de deur van mijn broer. In mensenvorm, als ik hier als een weerwolf zou aankomen zou hij niet weten dat ik het was.

Ik ga het hem straks vertellen, hij is misschien de enigste die me kan helpen om weer mezelf te worden.

Sorry dat het zo lang heeft geduurd voordat er een volgend hoofdstuk kwam. Dit hoofdstuk heb ik snel effe tussendoor geschreven. Ik hoop dat het een goed hoofdstukje is.

A Special LifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu