Ad Lilly:
Ik hoor alles wat Derek verteld, ik zie de pijn in Liams ogen en dat doet zeer. Ik weet niet of hij mijn boodschap heeft ontvangen, maar toch durf ik hem niet onder ogen te komen. Bang om te horen of hij het zelfde voelt voor mij als ik voor hem.
Het is waar wat Derek heeft gezegd, ik wil niet terug mens worden. Ik wil een weerwolf blijven, zo hoef ik hem niet echt onder ogen te komen.
Ik kijk naar Jade, ze kijkt schuldig naar mij wanneer ze ziet dat ik kijk, kijk ik meteen weg. Ik snap het niet, waarom heeft ze dat gedaan?
Lena heeft me gered waardoor ze ons alle drie heeft gered, ik ben haar zo dankbaar.
Als Liam wegrent, wil ik hem achterna gaan. Ik wil naar hem toe gaan, maar ik weet niet of dit zo'n goed idee is. Wat nu als hij me overhaalt om terug mens te worden? Wat nu als hij zegt dat hij niet van me houd? Ik weet niet wat ik dan zou doen, ik wil het vermijden. Misschien is het wel het beste om eventjes afstand te doen, om van iedereen weg te gaan.
Ik ren weg, opzoek naar een persoon die ik al heel lang niet meer gezien heb. Ik durfde hem niet meer op te zoeken. Het is al bijna 5 jaar dat ik hem niet gezien heb, hij heeft voor me gezorgd maar toen ik oud genoeg was is hij weg gegaan. Hij kon het niet aan, ik leek te veel op mama.
Ad Scott:
Ik weet niet wat ik moet doen, Lilly is weg, Liam is weg en iedereen kijkt Jade aan. Niet op een positieve manier. Ik moet hier iets aandoen.
"Jongens, oké Jade heeft iets serieus fout gedaan, maar hebben jullie er ooit al eens aan gedacht dat ze het misschien niet wist. Als ik aan Lilly en Liam zou vragen om iemand te zoeken, zouden zij dit ook doen. Je doet alles voor degene van jou soort, jou familie. Zij kon niet weten dat hij een zwarte engel was, maar als je goed gezien hebt is Jade niet hetzelfde. Jade is engel, een witte en dus een goede."
Ik zie iedereen nog steeds met boze ogen kijken. Dan besluit ik om iets te doen, misschien is het te vroeg, maar ik wil eerlijk zijn. "Jongens ik hou van Jade. Als jullie dit niet kunnen accepteren, haar niet kunnen accepteren dan ben ik weg. Als je goed nadenkt weet je dat iedereen een tweede kans moet krijgen. "
JE LEEST
A Special Life
WerewolfLilly is een meisje waarvan heel haar leven verandert door die ene speciale beet. Ze moet alles verbergen voor haar vrienden. Ze wordt sterker, sneller en machtiger. Iemand die andere van haar soort nog nooit gezien hadden, ze is speciaal. Maar wa...